موشکاف ۱۰خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به همه رفقای با مرام! اول یه درود تر و تمیز تقدیم می کنم به مردم آبادان

سلام به همه رفقای با مرام! اول یه درود تر و تمیز تقدیم می کنم به مردم آبادان ـ موشکاف ۱۰خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! اول یه درود تر و تمیز تقدیم می کنم به مردم آبادان که بساط آخوندها رو به هم زدن و نمایش مفتضح عظما برای ماستمالی جنایت متروپل رو اینطوری رو سرش خراب کردن:
موشکاف: دمتون گرم! بخاطر همین ایستادگی مردم آبادانه که ترس عظما روز به روز بیشتر میشه و هی عبا و عمامه اش رو جمع می کنه. اول که خفقون گرفته بود. بعد از یه هفته یادش افتاد پیام تسلیت بده حالا هم یادش افتاده سایتش رو سیاهپوش کنه:
صفحه نخست پایگاه دفتر نشر آثار رهبر انقلاب سیاه پوش شد صفحه اول پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار رهبر معظم انقلاب در ابراز همدردی با مصیبت دیدگان حادثه فروریختن ساختمان در آبادان مشکی پوش شد.
موشکاف: این مسخره بازیا دیگه جواب نداره عظما. دستت بدجوری تو این جنایت رو شده. حالا دیگه توی تی وی ریش هم به آوار فساد چهل ساله اعتراف می کنن:
امروز این آواری که رو سر مردم ما ریخت در آبادان آوار سنگ و چوب برج نیست آوار سالها نه بی تدبیری که فساد پیچیده و سازمان یافته یک عده است که نه فقط در متروپل آبادان بلکه در جای جای نه فقط خوزستان در جاهای دیگه هم دیده میشه و آرام آرام سکوت من و شما و مصلحت اندیشیهای من و شما و نهادهای ناظر جمع میشه تبدیل به اون آوار میشه بر سر مردم
موشکاف: حالا بشنوید از خبیثی که تو این هیر و ویر تازه یادش افتاده از مزدورای خودش تشکر و قدردانی کنه:
رئیس جمهور با اشاره به گزارش میدانی وزیر کشور از تلاش ها و زحمات دستگاه ها و نهادهای مختلف و گروه های مردمی برای امدادرسانی به حادثه دیدگان سانحه ریزش ساختمان متروپل آبادان قدردانی کرد...
موشکاف: بعد هم دوباره به باید درمانی رو آورده و میگه باید بررسی کنید ببینید کدوم ساختمونها نیاز به تعمیر دارن؟

رئیسی : همه شما بررسی کنید که اگر ساختمونهایی هست که اطلاع دارید اگر امکان تعمیرش وجود داره اقدام کنید. نمیشه که ما شاهد باشیم جان مردم در خطر باشه. وزارت کشور و سازمانهایی که مسئولن پیگیری کنن. ما از ابتدای دولتمون اعلام کردیم که خوزستان اولویت داره برای رسیدگی بهش.
موشکاف: شیش کلاسة بیچاره، شعبده با عمامه، دیگه اثر نداره
ای لعنت به اول و آخرتون. اولویت تو خوزستان بود یا پر کردن شیکم عظما و سگ و سیله هاش؟ پاسدارای مفتخور اینقدر از این ساختمونا درست کردن که معلوم نیست باید سراغ کدومشون رفت. تعمیر ساختمونهای ملت یه راه بیشتر نداره اون هم خراب کردن ساختمون فرسوده این نظام درب و داغونه. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۹خرداد۱۴۰۱ ـ خفقان چند روزه عظما و پیام تسلیت و عزای عمومی یهویی عظما
آسوشیتدپرس: نیروهای امنیتی در آبادان تظاهرات را با شلیک گاز اشک‌آور و شلیک سلاحهای دیگر پراکنده کردند
لطفا به اشتراک بگذارید: