موشکاف ۱۱خرداد۱۴۰۱ ـ عظما و کف گرگی خوردن از قیام‌آفرینان و پس گردنی خوردن در بین‌المللی

عظما و کف گرگی خوردن از قیام‌آفرینان و پس گردنی خوردن در بین‌المللی ـ موشکاف ۱۱خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام خودم. سلام به بچه‌های آبادان و خرمشهر و نازی آباد و شاهین شهر و خلاصه همه شهرهای شورشی. این روزا هم زمین زیر پای عظما می‌لرزه، هم هوا پسه. همزمان با کف گرگی ای که مردم کف خیابون نثار عظما می‌کنن. در زمینه بین‌المللی هم عظما داره پس گردنی می‌خوره. هاهاها



‌سایت انتخاب رژیم ـ ۱۰خرداد ۱۴۰۱

در گزارش فصلی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که روز دوشنبه (۹ خرداد) به رصد رویترز رسیده است، آمده بود که ایران هم‌چنان نتوانسته که توضیحاتی که اعتبار فنی داشته باشند در خصوص یافته‌ها در این سایتهای هسته‌یی ارائه دهد.
در این گزارش آمده است: مشکلات پادمانی در خصوص این سه مکان هم‌چنان برجسته است.

موشکاف: بعد از این گزارش آژانس، آخوندا طبق معمول شروع کردن به نق زدن و آخ و اوخ:

‌خطیب‌زاده سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم ـ ۱۰خرداد

متأسفانه آنچه که امروز در این گزارش دیده میشه در بخشی از جمعبندی اون چیز جدیدی نیست این همانی هستش که آقای گروسی در پارلمان اروپا پیش از دور سوم گفتگوهای ایران و آژانس به‌صورت شتاب‌زده در پارلمان اروپا اعلام کرد یعنی به‌نظر می‌آید که این گزارش از همان موقع در قبل حتی نشست سوم ایران و آژانس جمعبندی شده بود همان موقع اعتراض شد پاسخهایی را آژانس داد که اشتباهی صورت گرفته ولی به‌نظر می‌آید که شتابزدگی در این جمعبندی وجود داره متأسفانه گزارش منصفانه و متوازن نیست

موشکاف: ئههه متوازن نیست؟‌پس چی متوازنه؟ جسم ناقض عظما؟ هر غلطی که دلتون خواست می‌کنید بعد وقتی گزارش آژانس میاد یهو غیرمنصفانه میشه؟

محمدرضا غائبی سرپرست نمایندگی رژیم در آژانس انرژی اتمی ـ سایت انتخاب ـ ۱۰خرداد

این گزارش متأسفانه با کنار گذاشتن استدلالات مبسوط، مستدل و فنی مطرح شده از سوی طرف ایرانی و نامعتبر خواندن غیرمنصفانه آنها، هم‌چنان بر مفروضات از پیش تعیین شده آژانس تکیه کرده... آژانس بایستی متوجه عواقب مخرب انتشار چنین گزارشهای یک‌سویه‌ای که می‌تواند بهانه لازم را در دست مخالفان روابط ایران و آژانس و مخالفان قسم خورده احیای برجام قرار بدهد، باشد.

موشکاف: همزمان با این قضیه، دله دزدیهای آخوندها هم شروع شده و برای روحیه دادن به بسیجیهای کتک خورده از این غلطهای اضافه هم تو خلیج‌فارس می‌کنن:

تلویزیون رژیم ـ ۷خرداد

‌ دو فروند نفتکش یونانی به‌دلیل تخلفاتی که در خلیج‌فارس انجام داده بودند توسط نیروی دریایی سپاه توقیف شدند. بعد از این اتفاق وزارت‌خارجه یونان خواستار آزادی نفتکشها شد. و گفت این اقدام دزدی دریایی است.
موشکاف: بله دوستان این عادت عظما شده که اول شروع می‌کنه به جنگولک بازی و شاخ و شونه کشیدن بعد تا به دم دمه‌های شورای حکام میرسه و قضیه جدی میشه یهو واپس می‌تمرگه. اما این‌طور که پیداس این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست. این بار با قبل فرق می‌کنه. طرف حسابها هم باید بفهمن که حرف آخوندا باد هواس... خربزه ولایت خوردن نداره چون بعدش لرزیدنه. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۰خرداد۱۴۰۱ ـ سلام به همه رفقای با مرام! اول یه درود تر و تمیز تقدیم می کنم به مردم آبادان
تهاجم کانون‌های شورشی به وزارت سرکوب و غارت کارگران موسوم به وزارت کار و تعاون + فیلم
لطفا به اشتراک بگذارید: