موشکاف ۱۳خرداد۱۴۰۱ ـ تبریک ویژه به کانونهای شورشی که دیروز حسابی گل کاشتن و دوربینای آخوندا رو ترکوندن

تبریک ویژه به کانونهای شورشی که دیروز حسابی گل کاشتن و دوربینای آخوندا رو ترکوندن ـ موشکاف ۱۳خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به رفقای عزیز و با مرام. موشکاف امشب رو با یه تبریک ویژه و یه دستمریزاد اساسی به کانونهای شورشی شروع می کنیم که دیروز حسابی گل کاشتن و دوربینای آخوندا رو ترکوندن و چشمای عظما رو کور کردن. دمتون گرم که حسابی برق از کله عظما پروندید:
موشکاف:‌ یه کف مرتب هم برای اشرف نشانهای با غیرت میزنیم که با تخم مرغ گندیده از باقری کنی پذیرایی کردن و عظما رو اساسی چزوندن:
موشکاف:‌ درود موشکاف به این هموطنای با مرام تمومی نداره. از داخل و خارج، عظما رو بردن زیر ضرب. حالا درست تو همین وضع و اوضاع، سر گاو ولایت تو خمره برجام گیر کرده و روزنامه هاشون یه چنین سیگنالایی میدن:
گزارش اخیر رافائل گروسی بازتاب‌های بسیار منفی در داخل کشور داشته و این مساله را می‌توان در نوع اظهار ات و واکنش‌های مقامات مسئول در کشورمان دید. آنچه مسلم است مدیر کل آژانس بیش از آنکه در چارچوب فنی و قضاوت عادلانه گزارش خود را ارائه کرده باشد تحت تاثیرات صهیونیست‌ها و غربی‌ها دست به این اقدام زده است ... برخی رسانه‌های غربی معتقدند که احتمال صدور قطعنامه علیه ایران در نشست آتی شورای حکام وجود دارد .
موشکاف: دددی دی دی...معلومه عظما بدجوری زیرپاش خالی شده. صحبت از قطعنامه و این حرفاس. صحبت از خبراییه که پیچ و مهره بسیجی ها رو بدجوری شل می کنه. بخاطر همین هم سخنگوی وزارت خارجه شون رو فرستادن وسط تا قمپز درمانی کنه:‌
سخنگوی وزارت امورخارجه در واکنش به وزارت خارجه فرانسه گفت تهران به هر اقدام غیر سازنده در شورای حکام پاسخ قاطع خواهد داد و مسئولیت بر عهده آنهاست که به شورای حکام به عنوان اهرم فشار نگاه می کنند. شورای حکام عملیات روانی است
موشکاف: هاهاها...بپا یه وقت رودل نکنی. گذشت دوره این هارت و پورت کردنا و شاخ و شونه کشیدنها. الآن این عظمای وامونده اس که باید فکر عواقب غلطایی که کرده باشه. اینطور که پیداس این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست و دوره بازی بازی کردن تموم شده. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱خرداد۱۴۰۱ ـ عظما و کف گرگی خوردن از قیام‌آفرینان و پس گردنی خوردن در بین‌المللی
کانون‌های شورشی؛ ظهور در قامت‌های بالابلند
لطفا به اشتراک بگذارید: