موشکاف ۱۴خرداد۱۴۰۱ ـ صدای پتکی که به ملاج عظما زدن حالا حالا ها به گوش میرسه

صدای پتکی که به ملاج عظما زدن حالا حالا ها به گوش میرسه ـ موشکاف ۱۴خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و با معرفت. یه درود سفارشی دیگه تقدیم می‌کنم به کانونهای شورشی! صدای پتکی که به ملاج عظما زدن حالاحالا ها به گوش میرسه. حالا آخوندا هم خودشون مقر اومدن و دارن رسید دریافت ضربه رو صادر می‌کنن. یه نمونه‌اش این آخوند وارفته اس که بند رو آب میده و از ساقط شدن نظامشون میگه:

‌آخوند اسماعیل شاکر امام جمعه خامنه‌ای در اردکان ـ ۱۳خرداد

هر قوم و گروهی دست از یاری اسلام بر دارند کنار زده می‌شوند به فرض به فرض انقلاب ما در اثر عملکردهای سوء ساقط بشود! ادامه پیدا نکند دفاع ما از اصل امام از اصل نظام و انقلاب و این راه نورانی که نشان ما داد و از راهی که شهدا رفتند ادامه دارد.

موشکاف: هاهاهاها... . خودش هم میدونه که کار از فرض و اینها گذشته و الآن از بچه پنج ساله هم بپرسی میگه این رژیم رفتنیه. معلومه پتکایی که عظما خورده حسابی آخوندا رو به وحشت انداخته و نگران آخر و عاقبتشون شدن. بگذریم از این‌که وقتی عظما کله پا بشه، این آخوندا هر کدومشون دنبال سوراخ موشن. هاهاها. حالا یه چشمه دیگه از این ترس و وحشتا رو اینجا ببینید:

تلویزیون رژیم- آخوند طباطبایی امام جمعه خامنه‌ای در اصفهان ـ ۱۳خرداد


‌آیت‌الله طباطبایی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اصفهان امروز هنگام خروج از اصفهان مورد حمله فردی قرار گرفت که ختم به خیر شد. طباطبایی: اتفاقی نیافتاد یه جوانی بود مشکلی داشت حمله کرد. کاری هم نتونست انجام بده ضربه‌ای به گردن ما خورد. بعد گرفتنش این‌که چه انگیزه‌ای داشته باید بررسی بکنن.

موشکاف: هاهاها... بدجوری طرف رفته رو ویبره. یه طوری میگه اتفاقی نیافتاد که معلومه خیلی اتفاق بوده. آره دیگه الآن تو این وضعیت، برای این تایر به سرها، اتفاق یعنی همون بلایی که سر اون آخوندا تو مشهد تو آوردن. زیاد نگران اتفاق نباش. این بار نشد بار بعد. هاهاها. حالا در پایان یه جوکی هم از این امام جمعه مشنگ عظما بشنویم:

خبرگزاری مهر- آخوند دشتی امام جمعه خامنه‌ای در بوشهر ـ ۱۳خرداد

قدرت دنیا به نفع جمهوری اسلامی ایران پیش می‌رود. دشمن از تغییر نظام ما مایوس شده است، از این‌که در جنگ سخت در برابر رزمندگان ما قرار بگیرد مایوس و وحشت‌زده شده است.

موشکاف: هاهاها عجب جوکی! اون داره میگه قراره ساقط بشیم. این یکی امام جمعه رم تو روز روشن چلوندن بعد اون وقت این میگه قدرت دنیا به نفع عظما پیش میره. به این میگن هذیونهای فاز رپتو پتو... هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۳خرداد۱۴۰۱ ـ تبریک ویژه به کانونهای شورشی که دیروز حسابی گل کاشتن و دوربینای آخوندا رو ترکوندن
ضربات سهمگین و پیام «مهم-خیلی فوری» و «هوشیارباش»
لطفا به اشتراک بگذارید: