موشکاف ۱۵خرداد۱۴۰۱ ـ نمک پاشیدن روی زخم مردم آبادان توسط عظمای مفنگی به‌خاطر تعریف از سگ وسیله‌هایش

نمک پاشیدن روی زخم مردم آبادان توسط عظمای مفنگی به‌خاطر تعریف از سگ وسیله‌هایش ـ موشکاف ۱۵خرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای خوشمرام و با صفای خودم. بعد از گذشت سیزده روز از فاجعه متروپل، عظمای مفنگی بلند شد رفت سر قبر عمام گوربه‌گوریش تا از سگ و سیله‌های دزد و مفتخورش تعریف کنه و نمک بپاشه رو زخم مردم آبادان.


ولی‌فقیه ارتجاع ـ ۱۴خرداد

واقعاً گاهی اینه که انسان می‌بینه در قضیه آبادان یک وزیر سه چهار روز شبانه روز بر سر اون کار می‌ره می‌ایسته خودش این خیلی کار مهمی است. این‌که رئیس‌جمهور محترم یا معاون او می‌رن به آسیب زدگان قضیه ملاقات می‌کنن به اونها تسلی می دن آرامش میدن به دلهای اونها اینها خیلی با ارزشه.

موشکاف: این عظمای هراسون فکر می‌کنه با این نعل وارونه زدنها میتونه آتیش آبادانو خاموش کنه. فکر می‌کنه میتونه سر و ته قضیه رو هم بیاره و اوضاع رو عادی جلوه بده. اما کار از این کارا گذشته. ببینید امام جمعه‌های نمره موقت عظما چطوری به دست و پا افتادن و آدرس دشمن اصلیشون رو میدن:

آخوند نکونام- امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۱۳خرداد

نگذاریم منافقین بزدل جرأت پیدا کنند جسارت پیدا کنند و بخواهند کشور را بهم بریزند هر روز یک مشکلی برای مردم به‌وجود بیاورند نگذاریم مسئولان نگذارند مقاوم باشند...

موشکاف: هاهاها معلومه وضعیت سگ و سیله‌های عظما بدجوری درب و داغون شده که اینا اینطوری برای همدیگه روضه میخونن و به همدیگه روحیه میدن. بالاخره لاف اقتدار عظما رو باور کنیم یا این وضعیت به هم ریخته‌ای رو که اینا میگن؟ حالا ببینید این یکی نوچه عظما چی میگه؟ صحبت از به زانو دراومدن عظماس. هاهاها.

سایت انتخاب- آخوند عاملی – امام جمعه خامنه‌ای در اردبیل ـ ۱۳خرداد

‌ منافقین و اسراییل مدام به بایدن می‌گویند که اگر قدری دست نگهدارید دولت ایران را به زانو در می‌آوریم، ... ما به آمریکا می‌گوییم گول اسراییل و منافقین را نخورید،

موشکاف: بله رفقا! عظما تو چنین حال و روز نزاریه. یه روز از وضعیت به هم ریخته نظامش می‌ناله یه روز از زانویی که به‌زودی زمین می‌خوره. خلاصه این‌که همه اینا از نشونه‌های وضعیت رپتوپتوی عظماس. هاهاها. زت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۴خرداد۱۴۰۱ ـ صدای پتکی که به ملاج عظما زدن حالا حالا ها به گوش میرسه
خامنه‌ای و نمک پاشیدن بر زخم مردم داغدار آبادان
لطفا به اشتراک بگذارید: