موشکاف ۱۲تیر۱۴۰۱ ـ وضعیت نظام یه وضعیت خر تو الاغی شده که نگو و نپرس

وضعیت نظام یه وضعیت خر تو الاغی شده که نگو و نپرس ـ موشکاف ۱۲تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! وضعیت نظام یه وضعیت خر تو الاغی شده که نگو و نپرس. سر گاو ولایت تو خمره وین گیر بود، حالا خمره قطر هم بهش اضافه شد. خودشون هم نمی‌دونن چه غلطی دارن می‌کنن. از یه طرف ببینید این دلقلک دیلاق چی میگه:
خبرگزاری تسنیم ـ ۱۰تیر

‌ امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران از جدیت کشورمان برای به نتیجه رسیدن مذاکرات رفع تحریمهای آمریکا علیه ایران خبر داد.
او امروز جمعه در حساب توئیتری خود در ارتباط با روند مذاکرات بازگشت آمریکا به برجام نوشت: «دکتر باقری با جدیت و در همآهنگی کامل با اینجانب به مذاکرات منطقی، مستدل و فعال برای لغو تحریم‌ها ادامه می‌دهد. ما با قدرت و منطق به تلاش‌ها ادامه می‌دهیم. واقع‌بینی آمریکا و اخذ تضمین پایدار در نفع کامل اقتصادی ایران از توافق، می‌تواند نتیجه مذاکرات را ثمر بخش کند».

موشکاف: ای بابا تضمین پایدار کجا بود؟ مذاکرات ثمربخش کدومه؟ مگه ندیدی کوه قطر هم موش زائید؟ بابا روزنامه خودتون داره میگه این باقرقری و ماقرقری اصلاً ضد برجامه. هاهاها.

روزنامه جمهوری اسلامی ـ ۱۱تیر

کسانی که به اصل برجام اعتقاد ندارند و یا نمی‌خواهند به این واقعیت تن بدهند که احیای برجام و رفع تحریم‌ها می‌تواند بسیاری از مشکلات مردم را حل کند، نمی‌توانند مذاکرات برجامی را به نتیجه برسانند. نتیجه کار آنها حداکثر این می‌شود که مطالبه درست ایران در مورد لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا توسط اروپا مطالبه‌ای غیرواقعی دانسته می‌شود و موضوع فعالیت‌های موشکی کشورمان به شورای امنیت سازمان ملل کشانده می‌شود.

موشکاف: هاهاها. . اینا رو ببین با کی میخوان برن سیزده بدر. از اون طرف بشنوید از بوفالوی ولایت که زیرآب کل قضیه قطر رو میزنه میگه داستان اینه که عظما باید زهر بخوره.

آخوند علم‌الهدی ـ امام جمعه خامنه‌ای و پدرزن رئیسی جلاد ـ۱۰تیر

فکر کردند اگر جای مذاکرات عوض شد از وین آمد قطر دیگه مذاکرات برجام به یک نتیجه‌یی می‌رسد این را شروع کردند تبلیغ کردن یک مقدماتی هم فراهم کردند صیاد خدایی را شهید کردند توی انرژی هسته‌یی خرابکاری راه انداختند توی جریان تحریم‌ها پتروشیمی ما را هم به‌عنوان آخرین تحریم معاملات پتروشیمی را تحریم کردند از یک‌طرف فشار آوردند یک دلالی را هم بورل را فرستادند مورال را هم فرستادند بیاید اینها دلالی کنند ما از شرایط خودمان عقب‌نشینی کنیم همان اول بنده به‌مناسبتی هم عرض کردم که مسأله قطر یک تله آمریکایی هست.

موشکاف: خلاصه رفقا... هر کار کنن حلقوم مقام عظماس و زهری که تو راهه. دو جورش هم یه جوره. یعنی اگه کوتاه نیاد تو تحریما و شورای امنیت چپقشو چاق می‌کنن، کوتاه هم که بیاد اتمی و متمی و موشکی و پوشکیو، بعدشم سپاه مپاه رو ازش می‌گیرن. خلاصه آسمون بره، زمین بیاد رپت پتو تو شاخشه هاهاها. مرحمت زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۱۱تیر۱۴۰۱ ـ وضعیت سپاه عظما خیلی قاراشمیش و داغونه
یکماه پس از تسخیر سامانه‌های شهرداری تهران برخی از آنها هم‌چنان از دسترس خارج هستند
لطفا به اشتراک بگذارید: