موشکاف ۲۵تیر۱۴۰۱ ـ تبریک و یه دستمریزاد ویژه به همه اشرف نشانها که تو بلژیک فک عظما رو پیاده کردن

تبریک و یه دستمریزاد ویژه به همه اشرف نشانها که تو بلژیک فک عظما رو پیاده کردن ـ موشکاف ۲۵تیر۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به همه شما! امروز یه تبریک و یه دستمریزاد ویژه داریم به همه اشرف‌نشانها و هموطنان با مرامی که تو بلژیک فک عظما رو پیاده کردن. عجب جمعیتی. عجب شور و حالی. واقعاً دمتون گرم. نماینده‌های پارلمان بلژیک و نماینده‌های اروپا هم گفتن که اشرف‌نشانها و هموطنا تا همین جای کار، کاری کردن کارستان:

پائولو کازاکا نماینده سابق پارلمان اروپا در تظاهرات ایرانیان در بروکسل ـ۲۳تیر
شما یک کارزار فوق‌العاده رو به پیش بردید شما و بسیاری فشار آوردید. توی سیاستمداران تا چنین معامله ننگینی رو نپذیرن. دولت میدونه که باید دفاع کنه از کاری که کرده. این نشون میده که ما باید ادامه بدیم. باید پیش بریم باید صحبت کنیم با تک‌تک اعضاء‌ پارلمان.

موشکاف: نماینده پارلمان بلژیک هم که از این جمعیت و این همه شعار و صدا حسابی سر حال اومده بود.

تئو فرانکن نماینده پارلمان بلژیک و وزیر سابق مهاجرت بلژیک در تظاهرات ایرانیان در بروکسل ـ۲۳تیر

دوستان عزیز شما باید تلاش کنید متقاعد کنید اعضا پارلمان بلژیک را که علیه این قانون رأی بدن یا به پارلمان نیان. یعنی در سالن رأی‌گیری حضور نداشته باشن چون ائتلاف اکثریت کوچیکه. شما باید فشار رو بالا نگهدارید. روی همه پارلمانترها.

موشکاف: بله رفقا! از این طرف یه چنین جبهه‌ای درست شده که زده بابای عظما و مماشاتچیا رو درآورده. از اون طرف بریم ببینیم تو نظام آش و لاش ولایت چه خبره:

آخوند رئیسی ـ سر پل ذهاب ـ۲۳تیر

تمامی دست‌اندرکاران و مدیران باید چهره‌های انقلابی از چهرهایی‌که دغدغه مشکلات مردم را دارند با مردم اند از مردم اند در میان مردم خود را می‌دانند قرار بگیره. من معتقدم هرکس دغدغه مردم را ندارد روحیه تحول خواهی را ندارد باید به حاشیه رانده بشود و اونکه در متن است باید نیروهای انقلابی دغدغه‌مند نسبت به مسائل مردم و مشکلات مردم باشند.

موشکاف: هاهاها... میگه دغدغه مردم اما کیه که ندونه منظورش دغدغه نظامه که داره رپت پتویینا بابا جای این مسخره بازیا حرف اصلی رو بالا بیار. بگو نظامی که قرار بود یک دست بشه حالا به روزی افتاده که دوباره قیچی دستش گرفته تا باز هم قلع و قمع کنه. هاهاها. وقتی فشار بره بالا همین میشه دیگه. تازه این‌که چیزی نیست خرچنگ ولایت هم به شکرخوری می‌افته:

آخوند احمد خاتمی در قشم ـ ۲۴تیر
تکیه‌گاه حرف من بی‌حجاب‌ها هستند و گفته‌ایم اکثر افراد، اما برخی آن را به تمام جامعه تعمیم داده و بحث شُل حجاب‌ها را مطرح کرده‌اند. صحبت‌های من در خطبه‌های نمازجمعه تهران تحریف شده بود و روی سخنان من در آن روز بی‌حجاب‌ها بودند

موشکاف: عظما! عجب گیری افتادیا. از یه طرف گشت ارشاد راه میندازی از طرف دیگه اینطوری به غلط کردم می‌افتی. همینه دیگه. . وقتی میگم فاز، فاز رپتوپتوئه یعنی همین. هاهاها.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۴تیر۱۴۰۱ ـ دست مریزاد به هموطنای عزیز خودم و به اشرف نشانهای عزیز با وفا!
تظاهرات گسترده ایرانیان علیه توافق شرم‌آور میان دولت بلژیک و رژیم آخوندی (۲۳تیر) - گزارش تصویری
لطفا به اشتراک بگذارید: