موشکاف ۸مرداد۱۴۰۱ ـ عظما هی میخواد خودشو مسلط نشون بده. هی میخواد بگه همه چی ردیفه اما نمیتونه

عظما هی میخواد خودشو مسلط نشون بده. هی میخواد بگه همه چی ردیفه اما نمیتونه ـ موشکاف ۸مرداد۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام! آقا این ترس داره عظما رو بیچاره می‌کنه. هی میخواد خودشو مسلط نشون بده. هی میخواد بگه همه چی ردیفه اما نمیتونه. باز هم وحشت از دشمنای نظام از حلقوم خودش و گماشتهٔ جلادش و باقی سگ و سیله هاش بیرون میزنه:

سایت آخوند رئیسی ـ ۶مرداد

‌ رئیسی با تأکید بر این‌که از اول پیروزی انقلاب ضربه‌هایی را که از جریان مجاهدین خوردیم، از کفار و ملحدین نخوردیم، اظهار داشت: آن کسانی که در مقابل ‌ نظام ایستادند همین جریان ‌ مجاهدین بودند و باعث تأسف است که چگونه افرادی که مدعی حقوق‌بشر هستند مهد مجاهدین شده‌اند و اروپایی‌ها باید به این سؤال پاسخ دهند چطور ‌ مجاهدین را در دل خود جای دادند.

موشکاف: هاهاها... تو این دو جمله هم به ضربه‌هایی که در داخل کشور از مجاهدین خورده اعتراف کرد. هم به ضربه‌هایی که در خارج خورده. حالا بقیه شو گوش کنید. ببینید چی میگه:

آخوند رئیسی در همدان ـ تلویزیون رژیم ـ ۶مرداد

بچه‌های شما مبتلا شدند به یک ابتلای بسیار سختی که آن عبارت بود از دشمن غداری که حمله کرد به همه هستی جمهوری اسلامی اینها مبتلا شدند به این ابتلا

موشکاف: بعععله... هست و نیستتون رو به آتیش کشیدن و می‌کشن. هنوز که هنوزه سرکرده‌های سپاه از یادآوری خاطرات دشمنای نظام مثل لرزونک شروع می‌کنن به لرزیدن:

خبرگزاری تسنیم ـ ‌پاسدار نائینی ـ سرکرده مرکز اسناد و تحقیقات جنگ ـ ۵مرداد

منافقین توانستند بیش از ۱۰۰ کیلومتری عمق خاک ایران نفوذ کنند. در رابطه با عملیات منافقین در پایان جنگ و عملیات مرصاد، باید گفت که این عملیات تفاوت زیادی با دیگر عملیات‎ها داشت، یکی از این تفاوت‎ها در هدف بود. هدف در این عملیات رسیدن به تهران و براندازی نظام بود. دشمن به قدری امیدوار بود که دو مرتبه توانستند خط ما را بشکنند، یک‎بار که خط شکسته شد، بلافاصله دختری پشت دوشکا با ماشین از خاکریز عبور کرد و تا جلوی قرارگاه من آمد.

موشکاف: وای وای وای... ببین یه زن رزمنده مجاهد ۳۴سال پیش چه ترسی انداخته تو دل این یارو پاسداره هنوز که هنوزه داره از ترس صحنه‌یی که دیده، به خودش می‌لرزه!

تلویزیون عظما هم مدام داره پاسدارای درمونده و وامونده رو میاره و آه و ناله‌هاشون رو نشون میده:

تلویزیون خامنه‌ای ـ گفتگو با پاسدار دامغانی ـ۶مرداد

اگر توی این عملیات خدایی نکرده خدایی نکرده اون رخنه صورت می‌گرفت و به‌قول فرمایش حضرت آقا منافقین تا کرمانشاه می‌رسیدند دیگه حقیقتاً نمی‌شد جلویشان را گرفت و این نقطه اثر گذاری در تاریخ انقلاب هست.

بعضی از مواردش به جهت امنیتی قابلیت رسانه‌یی شدن ندارد شناسایی کانونهای شورشی که به‌هرحال منافقین سازماندهی می‌کند عده و عده آنها شاید خیلی زیاد نباشد ولی به‌هرحال اینها می‌توانند امنیت را دچار مسأله بکنند نقطه اساسی اقدامات سپاه که انجام میده امنیت نرم است.

موشکاف: حالا معلوم شد دلیل این همه ترس چیه؟ هم از ضربه‌ای که سی و چهار سال پیش خوردن می‌نالن هم از ضرباتی که امروز دارن می‌خورن. درد عظما از رپتو پتو شدنه. خودش هم خوب میدونه کی قراره رپتو پتوش کنه. علت همه این آه و ناله‌ها هم همینه. هاهاها. مرحمت شما زیاد.


مطالب مرتبط
موشکاف ۵مرداد۱۴۰۱ ـ هرچی زمان میگذره تق دولت جوان حزب اللهی عظما بیشتر درمیاد
سیل ویرانگر و موفقیت‌های خامنه‌ای!
لطفا به اشتراک بگذارید: