چیزی به پایان کار نمانده است!

چیزی به پایان کار نمانده است! ـ ۲۷مهر۱۴۰۱
آری! جلاد می‌ترسد از نسلی که شاهد حمله گرسنگان به سطلهای زباله برای پیدا کردن تکه نانی است و از صبح تا غروب با گوشت و استخوانش ستم را لمس کرده؛ با گورخوابی و پیاده رو و پشت‌بام خوابی و عدم وجود امکاناتی که هر جوانی نیازمند آنست که سلامتیش را حفظ کند؛ با این‌که با مشکلات خود درگیر است شاهد پروژه‌های اتمی و صدور تروریزم و دادن پول و امکانات به دیگر کشورها برای زمینه‌سازیهای صدور انقلاب آخوندی است.

در متن جامعه گسترش فاصله طبقاتی، تبعیض، فساد، غارت و زورگویی را می‌بیند و زجر می‌کشد. نسلی که نمی‌خواهد خودش را سانسور و رویاهایش را با دست خودش باطل کند.

این نسل بیشتر از همه دروغ شنیده و دیگر فریب نمی‌خورد.

نسلی که قیام سال۸۸ و رهبران بی‌هزینه‌گی و قیام ۹۶ و پایان اصلاح‌طلبی قلابی و قیام ۹۸ که کرونا آنرا زمین‌گیر کرد را پشت سر دارد.

نسلی که شاهد سیاست قتل‌عام خامنه‌ای در اپیدمی کرونا بود و به چشم دید چگونه خامنه‌ای با یک فرمان داروی ویروس را برای مردم حرام کرد، به چشم دید چگونه برادر، مادر، پدر، اقوام، و دوستانش و هزار هزار ایرانی بی‌گناه در تحریم واکسن جان باختند و پرپر شدند و سپاه پاسداران با تولید واکسنهای قلابی چگونه جیب مردم را خالی کرد و جانشان را گرفت.

نمونه این نسل سارینا و نیکا هستند با دنیایی از آرزو و معصومیت که حالا به‌دست عناصر سرکوبگر در خیابان کشته شده‌اند.

راستی این نسل باید چکار می‌کرد و یا باید چه کار کند؟!

نسلی به‌جان آمده از گذشته و حال و حاکمیت دیکتاتوری مذهبی وحشی.


مطالب مرتبط
تکرار صحنه‌های دردناک هتک حرمت و تعرض مزدوران خامنه‌ای به زنان
نسلی که کابوس ملاها شد
لطفا به اشتراک بگذارید: