موشکاف ۱آبان۱۴۰۱ ـ استمرار قیام و درب و داغون شدن عظما

استمرار قیام و درب و داغون شدن عظما ـ موشکاف ۱آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. به‌خصوص دانشجوها و جوونایی که بازم کولاک کردن و عظما رو درب و داغون کردن. اگه یادتون باشه چند روز پیش عظما اومد و یه قمپزی در کرد تا تو این وضعیت زار و نزارش، بسیجیها رو پهپاد درمانی کنه و بگه نظامش اقتدار داره:

‌خامنه‌ای در جمع موسوم به نخبگان ـ ۲۷مهر

ساخت تجهیزات پیشرفته‌ٔ موشکی و پهپادی که چند سال پیش از این می‌گفتند که اینها فتوشاپ است! وقتی که عکسهایش منتشر می‌شد، می‌گفتند این فتوشاپ است؛ حالا می‌گویند که پهپادهای ایرانی خیلی خطرناک است! چرا به فلان کس می‌فروشید، به فلان کس می‌دهید.

موشکاف: اما همین که قضیه تحریما شروع شد و بوی نقض قطعنامه ۲۲۳۱ اومد، چهارستونشون شروع کرد به لرزیدن و شروع کردن به انکار کردن:

امیر عبداللهیان ـ وزیر خارجه آخوند رئیسی ـ ۳۰مهر

تکرار اتهام مبنی بر این‌که ما به روسیه در جنگ اوکراین پهپاد داده‌ایم را محکوم می‌کنیم/ هیچ سلاحی به طرف روسی نه داده‌ایم نه خواهیم داد.

موشکاف: آخه دیلاق نسناس! ۳۰۰تا از این پهپادها رو اوکراین زده، انداخته، اندازه یه کوه آهن پارهٔ این پهپادها که همش هم آرم و علامت رژیم رو داره تو دستشه، همهٔ دنیا هم خبر داره، اما تو حالا پر رو پر رو حاشا می‌کنی؟! اما دوستان این قضیه تا جمعه‌بازار ولایت هم رفت و جلز و ولز پشت جلز ولز:

‌آخوند نکونام ـ امام جمعه خامنه‌ای در شهرکرد ـ ۲۹مهر

نوبت به ایران که میرسه یک پهپاد آیا فرستاده یا نفرستاده، آیا اصلاً ایران تکذیب می‌کند، روسیه هم که تکذیب می‌کند یک چیزی که هیچ چیزش مشخص نیست! این همه غوغا بپا کردند و این همه تحریم و سر و صدا که ایران داره به روسیه پهپاد میده.

موشکاف: اما کار از انکار و این حرفا گذشته. حالا خود روزنامه هاشون میگن این داستان پهپاد باتلاقه.

روزنامه مستقل ـ ۳۰مهر

با تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا، روسیه ضمن نارو زدن به فناوری پهپادها و عدم رضایت از کاربردهای عملی آن‌که هدفش رسمیت بخشیدن به خرید آنها بوده است عملاً ایران را به بحران فراخواند و توانست در عین تثبیت چالشهای ایران با غرب، پای جمهوری اسلامی را در باتلاق بحران فرو ببرد.

موشکاف: هاهاها پا که چه عرض کنم. عظما تا گردن رفته تو باتلاق بیرون بیا هم نیست. اون از کف خیابون. این هم از وضعیت بین‌المللی. عظما به رپتو پتو سلام کن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۳۰مهر۱۴۰۱ ـ هر شب آتش بپا می‌کنند در شهرهای میهن
زوزه‌های غریب‌آبادی در واکنش به قیام و مجاهدین: حدود پنج هزار نفر از نیروهای مجری قانون مصدوم و مجروح شدند
لطفا به اشتراک بگذارید: