موشکاف ۶آبان۱۴۰۱ ـ چهلم مهسا پتک محکمی که بر فرق عظما فرود آمد

چهلم مهسا پتک محکمی که بر فرق عظما فرود آمد ـ موشکاف ۶آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام و صد سلام به همه رفقای با مرام و بر و بچه‌های قیام! حالا دیگه هر روز یه خبریه و هموطنامون یه پتکی تو فرق عظما می‌کوبن که روز روشنو براش شب تاریک می‌کنه یه نمونه‌ش تو سقز به‌مناسبت چهلم مهسا، عنایت بفرمایین:

سقز: امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه

موشکاف: عجب قیامتی بود آقا! دست مریزاد به بر و بچه‌های شیر سقز، حالا ببینین تو مهاباد، چه جوری جوونای مهاباد حق عظما رو کف دستش گذاشتن و فرمانداریشو رو سرش خراب کردن:

درگیری مهاباد ـ ۵آبان

موشکاف: حالا نگاه کنین به جوونای شیر خرم‌آباد که مرگو پیش چشم مزدورای عظما آوردن

‌مراسم چهلم نیکا: امسال سال خونه، سیدعلی سرنگونه

موشکاف: خلاصه که ضربه‌ها از چپ و راست به سمت عظما و تخت و عمامه‌ش روونه شده و آخوندا و بسیجیها حسابی به شرشر افتادن. حالا ببینید آخوندا چه نسخه‌ای برای این بریدگی و خستگی می‌پیچن:

آخوند حسن آقامیری ـ تلویزیون رژیم ـ ۴آبان

دعایی که امام زمان تعلیم داده برای تک‌تک ما‌هایی که در این عصر داریم زندگی می‌کنیم برای این‌که کم نیاوریم برای این‌که نبریم برای این‌که خسته نشویم برای این‌که به چه کنم چه کنم نیفتیم برای این‌که منحرف نشویم برای این‌که از هیمنه پوشالی دشمن نترسیم

موشکاف: یکی از این خسته‌ها که معلومه حسابی کم آورده خود آخوند خبیثیه که حالا هم باندیهاش هم بهش لگد میزنن. ببینید این وسط چه روضه‌هایی میخونه:

‌آخوند رئیسی ـ زنجان ـ ۵آبان

اغتشاش ظلم به مردمه ظلم به پیشرفت کشوره. ظلم به مردمی است که بی‌گناه در خیابان‌ها امروز شما می‌بینید بی‌گناهانی که کسب و کارشون و جانشون مورد آسیب قرار می‌گیره. اغتشاشات ظلم به امنیت کشوره. به آرامش کشوره.

تمام اینها برای اینه که پیشرفت کشور دچار اختلال بشه و این خواست دشمنه.

موشکاف: هر کی گفت نون و پنیر، تو یکی سرتو بذار و بمیر! آخه جلاد شیش کلاسه تو رو چه به پیشرفت کشور؟ تو مگه غیر از طناب دار چیز دیگه‌ای می‌شناسی؟ شیش کلاسه دروغگو!... دوران این اراجیف تموم شده با عظما فکر سوراخ موش باش که هوا خیلی پسه. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۴آبان ـ بچه‌های خواجه نصیر، سخنگوی خبیثی رو سکه یه پول کردن
چهل و یکمین روز قیام سراسری - قصر شیرین - تهاجم جوانان به مراکز دولتی و به آتش کشیدن دو بانک + توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: