موشکاف ۲۴آبان ـ یقه نظام رو که می‌گیرین شروع می‌کنه به ننه من غریبم

یقه نظام رو که می‌گیرین شروع می‌کنه به ننه من غریبم ـ موشکاف ۲۴آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به دوستان و رفقای با مرام و اهل قیام. آخوندای حروم لقمه شصت و چند روزه دارن کف خیابونا خون می‌ریزن بعد وقتی جهان میاد و یقه شو می‌گیره شروع می‌کنه به ننه من غریبم بازی و پشت هم اندازی:

تلویزیون رژیم ـ ۲۲آبان

سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان سخنان اخیر صدراعظم آلمان درباره ایران را مداخله‌جویانه و غیردیپلماتیک دانست و با اشاره به همراهی آلمان در تحریم مردم ایران و سکوتش در قبال شاهچراغ اعلام کرد دولتهای غربی حقوق‌بشر را بازیچه قرار داده‌اند.

موشکاف: ددی دی دی... تازه این همه حرفش نیست. بقیه شو گوش کنید:

خبرگزاری ایلنا ـ ۲۲آبان

کنعانی در پایان یک بار دیگر مقامات آلمان را به بازگرداندن عقلانیت به فضای روابط و جلوگیری از آشفتگی بیشتر مناسبات توصیه کرد

موشکاف: اوووووووه. مداخله‌جویانه و غیردیپلماتیک و نداشتن عقلانیت و... . یکی نیست به این کنعانی بگه بیا اینایی که گفتی رو تعریف کن. بیا بگو ببینیم محض رضای خدایی که ندارین فقط یک نمونه عقلانی و دیپلماتیک رو تو تمام این ۴۳سال حکومتتون نشون بدین. نکنه منظورت از دیپلماتیک اینه که این یارو زارعی داره میگه:

سعدالله زارعی ـ خبرگزاری فارس ـ ۲۲آبان

‌ وقتی دادگاه بلژیک دبیر سوم سفارت ایران در وین را بدون دلیل موجه، متهم و محکوم به حبس کرد و پیش از آن دولت این کشور در اقدامی غیرمتعارف، مصونیت دیپلماتیک او را لغو نمود، ما باید متقابلاً یک دیپلمات بلژیکی را در تهران بازداشت کرده و به زندان می انداختیم.

موشکاف: عجب... کار دیپلماتیکتون رو هم دیدیم. البته از این کارهای عقلانی و دیپلماتیک تو کارنامه تون زیاد دارید. هم از دیوار سفارت ها بالا رفتید هم تا تونستید گروگان گرفتید. کارهای غیرمداخله‌جویانه تون رو هم که دیگه نگم. جدیدترینش اینجاس:

‌پاسدار اصانلو ـ سرکرده قرارگاه ضد حمزه ـ تلویزیون رژیم ـ ۲۳آبان

ما هم با پهپادهای انتحاری هم با پهپادهای رزمی هم با موشک مقرات گروهک‌های تجزیه‌طلب تروریست را مورد هدف قراردادیم و دقیقاً همه اهدافمان را که مورد شناسایی قرار داده بودیم، همه اهداف را مورد هدف قراردادیم.

موشکاف: بله. اینجاس که سنگ پای قزوین جلوی آخوندا دست بالا می‌کنه. ترور و جاسوسی خودشون تو همه کشورا اسمش کار دیپلماتیک عقلانیه اما وقتی صدراعظم آلمان میاد میگه چرا مردم رو می‌کشید اسمش میشه غیردیپلماتیک و غیرعقلانی و مداخله‌جویانه. گور بابای خودتون و دیپلماسیتون. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۳آبان۱۴۰۱ ـ گیجی عظما و سگ و سیله‌هاش تمومی نداره
ذلت «دیپلماتیک» نظام در زیر ضرب قیام
لطفا به اشتراک بگذارید: