موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۱ ـ عظما دوباره شروع کرده به قمپز در کردن

عظما دوباره شروع کرده به قمپز در کردن ـ موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و جنگنده. عظمای له و لورده که شصت و پنج شیش روزه همینطوری داره زیر قیام خورد و خمیر میشه دوباره سر و کله‌اش پیدا شده و شروع کرده به قمپز در کردن:

ولی‌فقیه ارتجاع ـ ۲۸آبان

این بساط شرارت جمع خواهد شد بدون شک. اونوقت ملت ایران با نیروی بیشتر با روحیه تازه‌تر وارد میدان در میدان به پیشرفت ادامه خواهد داد.

موشکاف: هاهاها... مردم دارن با کله پرتت می‌کنن توی گور بعد شیپور پیروزی میزنی؟ بععععععله بساط شرارت جمع میشه اما اون بساط شرارت اسمش بساط ولایته. معلومه شعارای مرگ بر خامنه‌ای که تمام ملت تو سراسر ایران هر روز چند میلیون بار تکرار می‌کنند بدجوری گیجت کرده عظما:

مرگ بر خامنه‌ای

موشکاف: عظمای گیج یه جا دیگه هم گفت الحمدلله تا این ساعت دشمن شکست‌خورده، خب اگه شکست‌خورده پس چه بساطی قراره جمع بشه؟! عظما بعد از این قمپز ولایی یه سوتی دیگه هم داد که بدجوری وضعیت نظامو لو داد:

ولی‌فقیه ارتجاع ـ ۲۸آبان

رهبر انقلاب اسلامی گفتند: دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند و متأسفانه دشمن یک امتداد داخلی هم دارد که آنها هم تلاش دارند با استفاده از روزنامه‌ها و فضای مجازی، القای یأس و ناامیدی بکنند.

موشکاف: بنده موشکاف دنبال این بودم که ببینم منظور عظما از این امتداد داخلی دشمنان که میگه چیه؟ این طرف و اون طرف رو نگاه کردم چشمم افتاد به این ورق پاره سپاه:

روزنامه سپاه پاسداران (‌جوان) ـ ۲۸آبان

تروریستها در کف خیابان مردم عادی و حافظان امنیت را به خاک و خون می‌کشند و در روی آنتن با کلیدواژه «کار خودشونه» آنها مبرا شده و انگشت اتهام را به سمت نظام می‌برند... . این‌که تروریستها بزنند و بگریزند و حتی بعداً به گردن نظام بیندازند چیز عجیبی نیست، عجیب آن است که برخی از چهره‌های سیاسی یا رسانه‌یی در داخل همنوا با رسانه‌های تروریست، آزادانه همین ادعای باطل را مطرح کنند و البته کسی هم با آنها کاری ندارد!
موشکاف: واویلا واویلا! پس معلوم شد داستان همون داستان خواص بی‌بصیرته‌هاهاها. عظمایی که از بالای نظامش همچین شکافی دهن باز کرده، قمپز جمع کردن بساط قیام هم در می‌کنه! آی زپلشک! هاهاها

آخوند ایمانی ـ امام جمعه خامنه‌ای در لواسان

امروز در حقیقت پوست خربزه زیر پای این دولت انداختند مانع‌تراشی کردن کمک نکردن به این دولت و این نظام هزینه‌اش را کل این کشور همه جناح های سیاسی چه اصلاح‌طلب چه نمی‌دانم اصول‌گرا همه و همه همه مردم تاوانش را خواهند داد وقتی آب آمد توی این کشتی همه غرق می‌شوند.

موشکاف: بعععععععله. همه تون با هم غرق میشید هیچ نجات غریقی هم به دادتون نمیرسه. رپتو پتو میاد بساطتو جمع می‌کنه عظما. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۸آبان۱۴۰۱ ـ امام جمعه‌های عظما پاک قاطی کردن
چرا خامنه‌ای می‌گوید خبری نیست؟
لطفا به اشتراک بگذارید: