موشکاف ۱آذر۱۴۰۱ ـ سلام به کردستان سرفراز سلام به جوانرود و پیرانشهر

سلام به کردستان سرفراز سلام به جوانرود و پیرانشهر ـ موشکاف ۱آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام. سلام به همه جوونای اهل قیام. سلام به کردستان سرفراز. سلام به جوانرود و پیرانشهر و همهٔ شهرهای شورشی. عظما گفت بساط قیام جمع میشه. اما حالا همه دارن می‌بینن که بساط قیام بیشتر از قبل پهن شده:

موشکاف: بعللللللله. ایوالله به این مردمی که اینطوری مث سیل روونه میشن و عظما رو درب و داغون می‌کنن. این همون سیلیه که بساط عظما رو جمع می‌کنه. تو همه شهرها هم هست. این از جوانرود... حالا آثارش رو توی سمیرم رو هم ببینید.

گزارش تلویزیون رژیم از سمیرم ـ ۲۹آبان

گوینده رژیم: تمام ساختمان شهرداری سوخته از اتاق انفورماتیک گرفته تا اتاق اسناد املاک. همه چی سوخته. اغتشاشگران با به آتش کشیدن اماکن دولتی علاوه بر خسارت. خدمات رسانی به مردم را مختل کردند

این سلاح سازمانی ماست. این فشنگها مال اغتشاشگراس.

موشکاف: تازه کجاشو دیدی؟ بقیه‌اش تو راهه. مردم میخوان ریش و ریشه عظما رو بسوزونن. از عظما و سگ و سیله هاش هم هیچ کاری برنمیاد. هیچ غلطی نمی‌تونن بکنن. ببینید از ترسشون مجبور شدن چه روضه‌هایی بخونن:

آخوند حامدی امام جمعه پردیسان قم ـ ۲۹ آبان

اولین نکته این است که مردم باید با حواس جمع با این وقایع و حوادث برخورد کنند مواظبت کنند هم از جوانها و هم حواسشان به این مسأله باشد که اینها این برنامه‌ها این توطئه‌ها عمدتاً با کمک مردم کشف میشه خنثی میشه اگر حرکت نامناسبی جایی شعارنویسی جایی صحبت نامناسبی یا رفت و آمد مشکوکی اینها را حتماً به نهادهای امنیتی به شماره‌هایی که داده شده اطلاع رسانی کنند با کمک جمعی این مشکلات این اغتشاشات این توطئه‌ها نقش برآب خواهد شد.

موشکاف: آخه بزمجهٔ جاسوس جاسوس پرور! با این حرفا کی رو میخوای بترسونی؟ مگه بر و بچه‌های قیام یه نفر و دو نفرن؟ ببین چه جمعیتی اومده. الآن یه ایرانه که بلند شده و میخواد عظما رو رپتو پتو کنه:

موشکاف: عظما حالا دستت اومد اون کسی که بساط جمع می‌کنه و اون کسی که بساطش جمع می‌شه و ر پ ت پتو می‌شه کیه؟ رفقا مرحمت زیاد!


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹آبان۱۴۰۱ ـ عظما دوباره شروع کرده به قمپز در کردن
شصت‌ونهمین روز قیام - تظاهرات در شهرهای میهن، مراسم خاکسپاری شهید قیام کوروش پازخ در سرپل ذهاب - توئیت خانم مریم رجوی
لطفا به اشتراک بگذارید: