موشکاف ۱۲آذر۱۴۰۱ ـ درود بر دلاوران سیستان و بلوچستان

درود بر دلاوران سیستان و بلوچستان ـ موشکاف ۱۲آذر۱۴۰۱
موشکاف: سلام به رفقای با مرام و اهل قیام. دمتون گرم. یه دست‌مریزاد مخصوص و اعلا دارم به دلاورای سیستان و بلوچستان که چنان تو دهنی ای به عظما زدن که صدای شترقش تا اون سر دنیا رفت.

موشکاف: یه درود ویژه هم دارم به زنان دلاور و شیراوژن بلوچ که با شعارهای عظماسوزشون قیامت کردن:

‌ چه با حجاب چه بی‌حجاب پیش بسوی انقلاب

موشکاف: بععععععله. عظمایی که هی پیغام و پسغام فرستاد و هیأت روونه کرد به سمت سیستان و بلوچستان حالا هرچی رشته بوده پنبه شده. اینجاس که سگ و سیله هاش قطار شدن تا شاید وضعیت پتال عظما رو یه جوری راست و ریست کنن:

آخوند صدیقی ـ امام جمعه خامنه‌ای ـ ۱۱آذر

اشتباهات در میان مسئولان فراوان است، یکی دوتام نیست اما امام و ولی‌فقیه اشتباه نکرد.

اگر امروز این ملت بسیجی، اقتدار خود را بعد از ۴۳سال حفظ کرده و رو به افزایش است، برای آن است که اعتقاد و باور دارد که ولی او نایب امام زمان است و ولی عصر او را تنها نمی‌گذارد.

موشکاف: معلوم نیست این آخوند حروم لقمهٔ آبغوره گیر که همیشه اشکش دم مشکشه با این روضه‌ها میخواد سر کی رو شیره بماله؟ بابا بسیجیا هم دیگه به شرشر افتادن. جای این حرفا قاچ زین رو بچسب که هوا خیلی پسه. بله دوستان، خر عظما بدجوری تو گل قیام گیر کرده. هیچ غلطی هم نمیتونه بکنه. ببینید دادستانش به چه روزی افتاده:

محمد جعفر منتظری ـ دادستان کل رژیم ـ سایت انتخاب ـ ۱۱آذر

بنده امروز پای مسأله فیلتر کردنها ایستادم و خیلی فحش خورده‌ام، امروز یک وی.پی.ان را می‌بندیم، بلافاصله با روش دیگر در اختیار قرار می‌گیرد. بایستی کلاً فضای مجازی را ببندیم. بزرگ‌ترین خیانت دولت قبل سرپیچی از فرمایشات حضرت آقا در مورد فضای مجازی بود.

موشکاف: فضای مجازی رو ببندی، یا نبندی. فیلتر بکنی، فیلتر نکنی. هر غلطی بکنی آخرش رپتو پتو رو شاخشه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۹آذر۱۴۰۱ ـ این دفعه عظما توپوزی رو از درون نظام خورد
از زاهدان تا تهران جانم فدای ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: