موشکاف ـ عظما سگ و سیله‌هاش به اسم نیروی هوایی دور خودش جمع کرد

عظما سگ و سیله‌هاش به اسم نیروی هوایی دور خودش جمع کرد ـ موشکاف ۲۱بهمن۱۴۰۱
موشکاف: دوستان سلام! رفقای شیر قیام سلام! عرضم به حضور شما که عظما یه عده از سگ و سیله هاشو به اسم نیروی هوایی دور خودش جمع کرد و براشون از آبکش شدن نظامش ولایت نالید:

خامنه‌ای ـ دیدار با پرسنل نیروی هوایی رژیم ـ ۱۹بهمن۱۴۰۱

هدف بنابراین به زانو درآوردن جمهوری اسلامی است

خب یک اختلافاتی قهراً وجود دارد این اختلافات را نباید تبدیل کرد به گسل، یک وقت زن را مطرح می‌کنند یک وقت بحث شیعه و سنی را مطرح می‌کنند یک وقت مسائل گوناگون دیگری را، اختلاف نسلی رو مطرح می‌کنند. بر این‌که اختلاف ایجاد کنند، بر این‌که اختلاف ایجاد کنند، دشمن راهبردش ایجاد اختلاف است البته تاکتیک‌ها مختلف است

موشکاف: از این ناله‌هایعظما میشه فهمید که نظام ولایت بدجوری درب و داغونه. یه نمونه از این سگ دعواها تو استبل ولایت سرِ داستان مولد سازیه:

ایزدخواه ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۹بهمن

آقای رئیسی فرمودند من می‌آیم که ریشه‌های فساد را حل کنم آیا ریشه فساد در فروش اموال است؟ اینجوری ریشه فساد خشکانده میشه؟ یک نهال فساد کاشته میشه و بعدش ما دهها طبری و عیسی شریفی و اینها از توی آن باید درو کنیم با این مصوبه‌یی که معلوم نیست در زمانی که شما فسادهای درون سیستمی داری و کسانی در نزدیک به رأس حاکمیت بعدها معلوم میشه که چقدر اینها شبکه فساد داشتند وقتی دچار یک چنین پدیده‌یی هستیم مصونیت دهی راه‌حل است یا ریشه‌کنی فساد راه‌حل است؟

موشکاف: این همون مجلسیه که قرار بود پشتیبان دولت باشه اما حالا ببینین پته همدیگه رو چطوری میندازن روی آب، حالا این یکی رو گوش کنین:

آخوند نیک بین ـ عضو مجلس ارتجاع ـ ۱۹بهمن

مولد سازی باید فرزندش تولدی که از این مولد سازی انجام میشه تبدیل به احسن شدن باشه اگر تبدیل به احسن نشود یک و دو مصونیت قضایی هم باشد فرزند این مولد سازی حتماً سقط خواهد شد و حتماً تبدیل به یک فساد بزرگ خواهد شد

من بنظرم میرسه که آقایون دولتی می‌خواهند در واقع توی سران قوا تصمیماتی خودشان بگیرند و همه را هم با این عنوان که اقا رهبری دستورات سران قوا را گفته تأیید است و مورد تأیید من هستش همه اونها بیایند از این کانال رد بکنند و مجلس و قوه قضاییه و همه را دور بزنند این کار کار درستی نیست.

موشکاف: منظورش اینه که سران قوا میخوان زیر نظر عظما بخور بخور کنن باید سهم بقیه رو هم بدن. وقتی اینا اینطوری به جون هم می‌افتن. عظما این دم آخری مجبوره کاه و یونجة پاسدارای آدمکششو زیاد کنه از بگیر و ببند تا هپلو هپو اما به جایی نمیرسه. رپتو پتو... رپتو پتو... رو شاخشه! هاهاها مرحمت زیاد.
مطالب مرتبط
موشکاف ۱۹بهمن۱۴۰۱ ـ نگاهی به سوتی بازار جدید عظما و شرکا
خامنه‌ای در دیدار با گروهی از نیروی هوایی ارتش تحت‌امر ولایت درهم‌ریختگی و ریزش در درون رژیم را به‌نمایش گذاشت
لطفا به اشتراک بگذارید: