موشکاف ۳۰بهمن ـ دستمریزاد به هموطنان عزیز در مونیخ که کولاک کردید

دستمریزاد به هموطنان عزیز در مونیخ که کولاک کردید ـ موشکاف ۳۰بهمن۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان عزیز به‌خصوص هموطنامون که این چند روزه تو مونیخ حسابی کولاک کردن و حق سگ و سیله‌های شاه و شیخ رو کف دستشون گذاشتن:

تظاهرات و راه‌پیمایی ایرانیان آزاده در مونیخ- ۲۸بهمن

مرگ بر ستمگر چه شاه باشه چه رهبر

موشکاف: هرچی می‌گذره ترس و لرز آخوندا هم بیشتر میشه. از هر طرف میرن بزمیارن. ببینید از ترس ترکیدن بمب ساعتی به چه نسخه‌هایی برای جوونا رو آوردن.


آخوند دژکام- امام جمعه خامنه‌ای در شیراز- ۲۸بهمن

می‌خواهند اندلس سازی بکنند ایران را با اینهایی که این کارهای زشت را انجام می‌دهند بالاخره باید برخورد بشود اما یکسری کارهای کارهای ایجابی است جوان خودت را بپا مسئولان اجتماعی پیشگیری اگر می‌خواهند بکنند خب برای جوانها زمینه ازدواج آسان فراهم کنند این خیلی مهم است مومنین مساجد یک جوانش را هم حفظ بکنید خدای متعالی برایتان خیلی برکت در دنیا و آخرت می‌دهد شما مطمئناً می‌توانید هزاران جوان را از دام اینها نجات بدهید دخترش را و پسرش را خب زمینه ازدواج آسان باید فراهم بشود.

موشکاف: آخوند حروم لقمه! قبل از تو پاسدار رحیم صفوی هم همینو گفته بود! اماکورخوندید! جوونا در عمل نشون دادن که نه خونه، نه زن نه زندگی می‌ریم تا سرنگونی. نه این نسخه‌ها دردی از عظما دوا می‌کنه نه چوب زیر بغلی به اسم بچه شاه!


بچه شاه- در حاشیه کنفرانس مونیخ- ۲۸بهمن


‌ الآن زمان اتحاد و همبستگی است. زمان برای رقابت خواهد بود در آینده ولی اگر ما صدای متحدی نداشته باشیم به شکل مؤثری پشتیبان هم میهنامون در داخل نخواهیم بود.

موشکاف: دددی دی دی... بله الآن زمان اتحاده اما تو رو سننه؟ تو رو چه به اتحاد؟ تو اصلاً کی هستی که مردم باهات متحد بشن. جز این‌که بچه شاهی و رفیق نیروی انتظامی و سپاه و بسیج دیگه چی تو چنته داری که مدعی اتحاد هم هستی؟



بچه شاه- در حاشیه کنفرانس مونیخ- ۲۸بهمن

‌ گزارشگر: خیلیا میگن اونا که پدرتون رو شناختن میگن که خوب خیلی اشتباهات اون موقع انجام شده. به نظر شما اون موقع چی بوده و الآن فرق شما با پدرتون چیه؟

بچه شاه: خیلی از چیزایی که در گذشته پیش اومده رو تاریخ قضاوت خواهد کرد. ما چیزی که باید بهش توجه بکنیم نقشی که می‌تونیم داشته باشیم در سازندگی کشورمون ووظیفه ما آزادی و پیشرفته و هر کدوم ما هم مسئول عملکرد و رفتار خودمون هستیم نه دیگران بنابراین خوبه هم میهنامون هر قضاوتی که از من دارند بر مبنای عملکرد خودم باشه تا بقیه.

موشکاف: تاریخ که قضاوتش رو کرده و بابات رو روونه زباله دون تاریخ کرد. حالا تو میخوای دوباره اون زباله رو بازیافت کنی و تحویل مردم بدی؟ کور خوندی. این هم جواب مردم...


تظاهرات ایرانیان آزاده در مونیخ- ۲۸بهمن

ما به شغال باج نمیدیم دیگه به کسی تاج نمیدیم.

موشکاف: بله مردم ایران به شغال باج نمیدن... به هیچکی هم تاج نمیدن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.


مطالب مرتبط
موشکاف ۲۹بهمن۱۴۰۱ ـ درود ویژه به هموطنان عزیز بلوچ
«نه شاه، نه شیخ، پیش به‌سوی جمهوری دموکراتیک»
لطفا به اشتراک بگذارید: