خبر تو خبر ـ آه و ناله خامنه‌ای طلسم‌شکسته و نگرانی از قیام مردم

آه و ناله خامنه‌ای طلسم‌شکسته و نگرانی از قیام مردم ـ خبر تو خبر
نگاهی طنز به وضعیت نظام ولایت فقیه
کاظم موسوی عضو مجلس ارتجاع ۲ اسفند۱۴۰۱

افزایش قیمت ببینید چقدر است چند جور ما به‌قول ارز داریم ارز نیمایی، ارز متشکله، ارز بازار، آزاد ارز، چی چی چی زهرمار تازه متولد یافته

به نظر من یک عده مسئولان می‌خواهند این نظام ساقط بشود

خجالت بکشند یک عده وضع مردم الآن خوب نیست دولت باید بیایید پاسخگو باشد

تیم اقتصادی دولت باید بیاید جواب بدهد به مجلس جواب بدهد به مردم الآن بیرون به ریش ما نمی‌خندند به ریش ما نمی‌خندند به مجلس فحش می‌دهند مجلس چکاره است.

نقدعلی عضو مجلس ارتجاع - ۲ اسفند ۱۴۰۱:

سران قوا بنشینید و ببینید چه باید کرد این قصه وضعیتی که در مسائل معیشتی درست شده است واقعاً قابل‌تحمل نیست و توجیه ندارد و مسلماً هم شما می‌دانید که این مسأله یک مسأله واقعی نیست در اثر با یک جنگ رسانه‌ای و یک حباب و یک عرضم به خدمت شما برنامه‌ریزی توطئه آمیز دارد اتفاق می‌افتد این سفره مردم این‌قدر کوچک نشود.

آخوند علیرضا سلیمی عضو مجلس ارتجاع ۲ اسفند ۱۴۰۱:

وجود چند نوع نرخ ارز که هر روز صبح برخی از عزیزان در دولت به یک نوع نرخ ارز می‌افزایند این نشانگر بی‌تدبیری در این حوزه است قیمت فولاد این روزها سر به فلک کشیده است آقای وزیر محترم به هر کیفیت آیا نمی‌خواهد در این حوزه تدبیر کنید یا می خواهید مثل وضعیت مدیر محترم کشاورزی در مورد قیمت گوشت و گوشت دست روی دست بگذاری و تماشاچی میدان بشوید.

مجتبی یوسفی عضو مجلس ارتجاع ۲ اسفند ۱۴۰۱:

مردم نگران هستند در موضوع ارز هیچ پاسخی نداریم در کالاهای اساسی مثل گوشت تذکراتی که دادیم توجه نشد برای حذف ارز ۴۲۰۰سال قبل همین موقع بود که گفتیم حذف ارز ۴۲۰۰ برای کالاهای اساسی و دارو نگرانیم.


مطالب مرتبط
خبر تو خبر ـ سالگرد انقلاب ضدسلطنتی و سوتی های رژیم
وحشت اعضای مجلس ارتجاع از پیامدهای بحران اقتصادی و سقوط ریال
لطفا به اشتراک بگذارید: