موشکاف ۷اسفند۱۴۰۱ ـ دلار داره میره بالا چارستون نظام به لرزه انداخته

دلار داره میره بالا چارستون نظام به لرزه انداخته ـ موشکاف ۷اسفند۱۴۰۱
موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و جوونای با معرفت قیام!... دلار همینجوری داره میره بالا و چارستون نظامو رو به لرزه انداخته. کار به جایی رسیده که سگ و سیله‌های عظما تو اسطبل ولایت جلسه غیرعلنی گذاشتن تا ببینن چه خاکی باید سرشون بریزن:


تلویزیون رژیم- ۶اسفند

مجلس شورای اسلامی ازساعت ۸صبح وارد یک جلسه غیرعلنی شده. هنوز درباره رسمی یا غیررسمی بودن اون صحبتی نشده. موضوع اون نوسانات ارزی هست و میهمانان این جلسه معاون اول رئیس‌جمهور رئیس کل بانک مرکزی و وزیر امور اقتصاد و دارایی هست.

موشکاف: ای بابا نوسانات ارزی که جلسه غیرعلنی نمیخواد ببینید پدر زن خبیثی به‌عنوان ابر اقتصاددان نظام چی میگه:



آخوند علم‌الهدی- امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد- ۵اسفند

برادران و خواهران این مسأله ارز و پایین آوردن ارزش پول ملی که به‌عنوان یک بلا دامنگیر معیشت شما شده است از نوع همان موشکها و بمبارانهایی است که آن‌روز دشمن انجام می‌داد و امروز به این شکل درست می‍‍‍‍‍کند و این بی‌بند باری ها و کشف حجاب‌ها هم از همان نوع است.

موشکاف: این حرفا و مسخره بازیای این بوفالوی ولایت به‌خاطر سرپوش گذاشتن روی درد اصلیه. حالا درد اصلی چیه؟ جوابو از زبون اقتصاددانهای نظام بشنوید:

محمد حاضری- کارشناس رژیم- سایت شفقنا- ۶اسفند

برخی گمان می‌کنند اگر اعتراضات ادامه نیافت بدین معناست که سرنخ ها را خفه کردیم و دیگر مشکلی نداریم. این نگاه و تلقی حکایت از این می‌کند که ما چشم‌اندازی برای حل مسأله نداریم و وقتی چشم‌اندازی برای حل مسأله نداشته باشیم، منطقاً باید انتظار داشته باشیم که چه بسا دیر یا زود با موج دیگری از این اعتراضات به‌دلیل موضوعات دیگری مواجه شویم و این امر اصلاً چشم‌انداز مناسبی برای نظام نیست.

موشکاف: حالا برای این‌که معلوم بشه منظورش از چشم‌انداز نامناسب چیه، بریم سراغ پاسدار سلامی و چشم‌اندازی که برای نظام ترسیم می‌کنه:

‌پاسدار سلامی- ۶اسفند

اگر ما خطا کنیم ممکن است برای همیشه محو بشویم.

موشکاف: ها ها ها وقتی سردار سرتشتک قمپز نشان از این حرفا و از رپ ت پتو حرف می‌زنه، معنیش اینه که الفــــاتحــــــــه!. هاهاها. مرحمت




مطالب مرتبط
موشکاف ۶اسفند۱۴۰۱ ـ درود به هموطنان بلوچ که این جمعه هم گل کاشتند
فوران آتشفشان از زیر پوست شهر
لطفا به اشتراک بگذارید: