موشکاف ۸اسفند۱۴۰۱ ـ دلار سوار قطار پیشرفت رئیسی شده و داره می‌تازه

دلار سوار قطار پیشرفت رئیسی شده و همینطوری داره می‌تازه ـ موشکاف ۸اسفند۱۴۰۱
خبرگزاری حکومتی ایسنا روز سه شنبه ۹اسفند نوشت: جلسه علنی امروز مجلس در حالی که نمایندگان مشغول بررسی بخشی از لایحه بودجه بودند، برای لحظاتی متشنج شد.

صباغیان عضو مجلس ارتجاع به تورم و گرانی سر به فلک کشیده اقلام اساسی اعتراف کرد و گفت: ما برای جامعه کارگری و کارمندی افزایش حقوق را هفت میلیون تومان در نظر گرفتیم در حالی که قیمت اقلام اساسی و تورم سر به فلک کشیده است. شما امروز قیمت یک پراید را می‌بینید؟ قیمت پیاز و سیب زمینی را می‌بینید؟ چرا باید حداقل حقوق هفت میلیون تومان باشد؟

خبرگزاری حکومتی ایسنا افزود: در عین‌حال که صباغیان به صحبت‌های خود با صدای بلند ادامه می‌داد، رئیس مجلس تأکید کرد: اکنون موضوع بحث ما معافیت مالیاتی برای یک سال است و شما موضوع را اشتباه برداشت کرده‌اید.

بعد از قطع بلندگوی صباغیان، وی به‌طرف جایگاه هیأت‌رئیسه رفت و با صدای بلند با رئیس مجلس به بحث پرداخت در عین‌حال گروهی از نمایندگان مجلس تلاش کردند تا وی را به‌صندلی خود ببرند.

متفکر زاده عضو مجلس ارتجاع گفت: ما نمی‌توانیم جامعه را کمونیستی اداره کنیم. متأسفانه نتیجه نگاهی که بعضاً در مجلس یا جامعه وجود دارد تحقیر نخبگان است.

نظری خانقاه گفت: قرار بود دولت در قبال حذف ارز ۴هزار و ۲۰۰تومانی کالاهای اساسی را به‌قیمت شهریورماه به‌مردم تحویل بدهد که از این موضوع هم شانه خالی کرد. با این روندی که ما طی می‌کنیم مشغول تبصره‌ها می‌شویم یک وقت می‌بینیم دلار شده صدهزار تومان و ما هنوز دنبال مسائل تبصره یازده و دوازده هستیم.

بله اینطوری است که حال عظما داره باز خراب و خرابتر می‌شه
مطالب مرتبط
موشکاف ۷اسفند۱۴۰۱ ـ دلار داره میره بالا چارستون نظام به لرزه انداخته
تشنج در مجلس ارتجاع - صباغیان: قیمت اقلام اساسی و تورم، سر به فلک کشیده است
لطفا به اشتراک بگذارید: