موشکاف ۱۴فروردین۱۴۰۲ ـ فک عظما شش ماه زیر مشت و لگد ملت بود

فک عظما شش ماه زیر مشت و لگد ملت بود ـ موشکاف ۱۴فروردین۱۴۰۲



موشکاف: سلام به همه دوستان با مرام و رفقای خوش مرام خودم. عظمایی که فکش شیش ماه تمام زیر مشت و لگد ملت بوده حالا دوباره میخواد به بهونه حجاب اجباری و این حرفا بگیر و ببند راه‌بندازه. وضع به قدری خرابه که خبیثی اومده این حرفا رو می‌زنه:

آخوند رئیسی- ۱۲فروردین

الزام قانونی همه را ملزم می‌کنه که به قانون پایبند باشند اگر کسی هم به هر دلیلی باور آنچنان نسبت به حجاب ندارد اما پایبندی به قانون جامعه را قانونمند می‌کند جامعه باید مبتنی و بر مدار قانون بچرخد امروز مسأله حجاب امری است قانونی همه آحاد جامعه به‌ویژه خانمها و دختران گرامی ما شما خواهید دید که این پایبندی خودشان را نسبت به اصول نسبت به مبانی نسبت به قانون در جامعه نشان خواهند داد.

موشکاف: ددی دی دی... . الآن همه جامعه داره بر مدار قانون می‌چرخه فقط حجاب اجباری مونده. . قانونتون تو سرتون بخوره. قانون شما فقط بگیر و ببنده... ایناها. . ببین اژه‌ای گوشخوار چی میگه:

آخوند اژه ای- سردژخیم قضاییه رژیم- ۱۲فروردین

ضابطین موظف هستند با جرم مشهود و هر نوع ناهنجاری که خلاف قانون و شرع است و در ملأعام رخ می‌دهد و سبب آزردگی مردم مؤمن می‌شود، برخورد کنند و موارد را برای رسیدگی به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع دهند... کشف حجاب به‌مثابه دشمنی با نظام و ارزشهای آن ست و افرادی که اقدام به این ناهنجاری کنند، مجازات خواهند شد.

موشکاف: تو فعلاً برو پاسدارا و بسیجیهای آش و لاشو از خیابون جمع کن مجازات و این حرفا پیشکش!... این چنگ و دندون نشون دادنها دیگه خیلی نخ‌نما شده. حالا عظما از ترس امنیتش روز و شب نداره.

 

موضوع حجاب را آمدند به امنیت جامعه ما گره زدند مسئولان باید توجه کنند نسبت به این مسأله امنیت بله باید توجه کنند امنیت شما می‌دانید از هر چیزی بالاتر است. قطعاً نظام و دولتمردان در وقت مناسب خودش قوانین و مقررات را انشاءالله وضع خواهند کرد و با این پدیده عرضم به حضورتان مقابله خواهد شد اما زمان و تشخیص زمان دست ما نیست قطعاً نظام با توجه به مسائل امنیتی، مسائل سیاسی و مسائل پیرامونی و نقشه‌ها و مشکلات اقتصادی به‌هرحال زمان خودش تدبیر خواهد کرد.

موشکاف: هاهاها... دیدید رفقا؟‌خودشون هم میدونن که هیچ غلطی نمی‌تونن بکنن. خودشون هم میدونن که اگه بخوان دست از پا خطا کنن، چه بلایی سرشون میاد... عظما بدجوری گیر کرده. بگیر و ببند راه‌بندازه یه جور دخلش میاد کاری نکنه یه جور... عظما آخر خطی... اینجا اسمش بن‌بست رپتوپتوئه... هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

مطالب مرتبط





موشکاف ۱۳فروردین۱۴۰۲ ـ آه و ناله عظما مستمر بالا میره

ترفند مسخره خامنه‌ای از طریق سردفترش در واکنش به نفرت فزاینده عمومی در جامعه انفجاری از فقر و گرانی
لطفا به اشتراک بگذارید: