موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۲ ـ درود بر معلمان زحمتکش میهن

درود بر معلمان زحمتکش میهن ـ موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و با صفا. . بخصوص معلمای هموطنم که هرجا پاش می‌افته، حق عظما رو کف دستش میذارن. بعد از هپلی هپو کردن حقوق معلما و راه‌انداختن بازی کی بود کی بود من نبودم، آخرش وزیر آموزش و پرورش رو استعفا دادن و سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت هم اینجوری برای این استعفائوندن پپسی باز کردن:

زارعی کیاپی- عضو مجلس آخوندی- ۱۵فروردین

استعفای وزیر آموزش و پرورش را به فال نیک می‌گیریم به جهت این‌که اگر در هر دستگاهی که متولی آن دستگاه نتوانست امورات کشور را انجام بدهد بهترین روش استعفاست البته خسارتهای سنگین مادی و معنوی را باید دستگاه وزارتی بگونه‌ای که آن فرد استعفا داده جبران بکند.

موشکاف: آخه گاگول اگه قرار باشه که اگر کسی یا دستگاهی اموراتش رو انجام نده، استعفا بدن، از خود عظما تا بقیه، کی می‌مونه؟ حالا بیا ببین این یکی چی داره میگه؟ اسمشو گذاشته وزیر معزول... هاهاها

منادی سپیدان- عضو مجلس آخوندی- ۱۵فروردین

چرا دیروز رئیس سازمان برنامه و بودجه نیآمد جلسه، چرا محل نگذاشت به کمیسیون آموزش

دو: چرا گزارش ندادید شما کی هستید که گزارش نمی‌دهید خیلی لوتی هستید خیلی زور دارید چون پول دارید مقصر شما هم هستی شما هم باید استعفا بدهی، هر کس مسئول است برود استعفا بدهد یقه یک نفر مظلوم را نگیرید اتفاقاً تنها کسی که رتبه‌بندی را کمک کرد همین وزیر معزول شما است.

موشکاف: عجب مسخره بازاری شده. اون میگه استعفا داد. این یکی میگه اگه بنا‌به استعفا باشه، اون یکی هم باید بده... تازه این استعفا نیست که، طرفو با لگد زدن پرت کردن اون ور... هاهاها... تازه این مجلس و دولت یکدستشونه وای به‌حال بقیه. روزنامه‌های حکومتی هم که اینطوری دستشونو رو می‌کنن:

روزنامه اعتماد- ۱۵فروردین

‌ پس از مشخص شدن سوءمدیریت‌های گسترده در آموزش و پرورش در اجرای قانون رتبه‌بندی و عدم واریز حقوق اسفند ماه، برخی مقامات در دولت تلاش کردند، وزیر را مجاب به استعفا کنند. این رایزنیها از جمعه ۱۱ فروردین‌ماه به‌صورت جدی‌تر دنبال شد تا این‌که گفت و گوها نهایتاً ظهر دوشنبه ۱۴فروردین منجر به نتیجه شد.

موشکاف: طبق معمول وقتی دیدن گند قضیه بدجوری بیرون زده، همه کاسه و کوزه‌ها رو سر یکی شکوندن تا عظما و خبیثی رو در ببرن. البته به‌زودی مردم کل نظام رو می‌شورن، میچلونن و روی بند تاریخ پهن. اسمش هم استعفا دادن نیست رپتوپتو کردن نظامه. هاهاها. مرحمت زیاد.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۴فروردین۱۴۰۲ ـ فک عظما شش ماه زیر مشت و لگد ملت بود

تجمع اعتراضی معلمان در همدان، ملایر، کرمانشاه، کرج
لطفا به اشتراک بگذارید: