موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۲ ـ عظما اسم سال تعیین می‌کنه و مسخره می‌کنه

عظما اسم سال تعیین می‌کنه و بعد خودش مسخره می‌کنه ـ موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام دوستان. سلام رفقای با مرام. لابد می‌دونین که عظما مثل هر سال یه اسم کشکی برای سال انتخاب کرده بعد ببینید چطوری خودش اومده اسمی که خودش انتخاب کرده رو مسخره می‌کنه. هاهاها

ولی‌فقیه ارتجاع در جمع کارگزاران رژیم- ۱۶فروردین

خب، شعار امسالشعار مهمی است، شعار حساسی است؛ البتّه شعارهای سالهای قبل هم تا سالهای متعدّد عموماً اقتصادی بود؛ . تورم بالا، در چند سال پی‌درپی خیلی چیز مهمی است؛ سالهای متعدّد، پشت سر هم تورّم بالا.

این‌جور نباشد که ما چند صباحی بگوییم و حرف بزنیم و در سربرگ‌ها بنویسیم و تبلیغ بکنیم، بعد آرام آرام کهنه بشود، به انزوا کشیده بشود، به حاشیه برود، فراموش کنیم

موشکاف: ئهههههههههههههههه؟ عجب! تورم بالا خیلی چیز مهمی است؟ اگر نمی‌گفتی ما فکر می‌کردیم اصلاً چیز مهمی نیست. اما رفقا از قدیم گفتن حرمت امامزاده رو با متولی امامزاده‌س وقتی خود عظما این جوری به اسم گذاری خودشو پوزخند می‌زنه معلومه که وضع و اوضاعش خیلی درب و داغونه... هاهاها.

ولی‌فقیه ارتجاع در جمع کارگزاران رژیم- ۱۶فروردین

یکی از مهم‌ترین الزامات اجرای این شعار، مشارکت دادن مردم است؛ این یک مسأله‌ٔ تعیین‌کننده است، مسأله‌ٔ بسیار مهمّی است. ما در این ضعیف عمل کرده‌ایم؛ در طول این سالهای متمادی، انصافاً ضعیف عمل کرده‌ایم

 

موشکاف: دددی دی دی! دوباره عظما ژست اپوزیسیون گرفت. یه جوری حرف می‌زنه انگار نه انگار که همه دزدیا زیر سر خودشه. مگه تو و سگ و سیله هات نیستید که تولید و درب و داغون کردید؟ مگه پاسدارای تو نیستن که اقتصاد و قبضه کردن مردمو راه نمیدن؟ حالا داری برای کی روضه میخونی؟

ولی‌فقیه ارتجاع در جمع کارگزاران رژیم- ۱۶فروردین

دولتهای غربی؛ آن کشورهایی که خودشان در مسأله‌ٔ زن به‌شدت متهمند. . آن‌وقت در قضیّه‌ٔ زن، اینها به جمهوری اسلامی که برترین شأن را برای زن قائل است ایراد می‌گیرند و خط و نشان می‌کشند و حرف می‌زنند!

موشکاف: بعلهههههه... . نظامتون خیلی برای زن شأن قائله. به‌خاطر همین هم هست که این‌قدر از زنان هموطن ما می‌ترسید. به‌خاطر همینه که این همه بگیر و ببند راه انداختید. عظما... معلومه که خوب میدونی ضربه رو از کجا دریافت می‌کنی... بله. . اونایی رپتو پتوت می‌کنن که اصلاً فکرش هم نمی‌کنی. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۶فروردین۱۴۰۲ ـ درود بر معلمان زحمتکش میهن

خامنه‌ای و مضحکهٔ «شعار سال»
لطفا به اشتراک بگذارید: