موشکاف ۱۹فروردین۱۴۰۲ ـ سر گاو ولایت در خمره گیر کرده

سر گاو ولایت در خمره گیر کرده ـ موشکاف ۱۹فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و اهل قیام. امروز میخوایم از گاو ولایت بگیم که سرش تو خمره سرکوب گیر کرده و خودش هم نمیدونه چه غلطی بکنه. از یه طرف اژه‌ای گوشخوار از ترس قیام و مشتهای مردم میاد اینطوری حرف می‌زنه:

آخوند اژه ای- سردژخیم قضاییه آخوندها- ۱۸فروردین

مسائل فرهنگی را باید اساسش را به مسأله فرهنگی حل کرد بله حتماً مسأله صیانتی هم باشه مسائل حقوقی باید باشه مسائل همیشه فرهنگی به تنهایی کارساز نیست این را قبول داریماما اگر چنان‌چه بخواهیم مسائل فرهنگی را اساساً با مسائل انضباطی و مسائل کیفری و مسائل بگیر و ببند حل کنیم بدونیم هزینه بالا میرهاساس رو باید مسائل فرهنگی بگذریم.

موشکاف: ددی دی دی... شما رو چه به مسائل فرهنگی؟ اصلاً مگه شما فرهنگ حالیتون میشه؟ اصلاً مگه به جز پاچه گرفتن و بگیر و ببند، راه‌حل و طرح دیگه‌ای هم دارید؟ طرح فرهنگیتون هم ته خطش میشه همین مسموم سازی و ماست ریختن رو سر مردم مردم.

آخوند دژکام- امام جمعه خامنه‌ای در شیراز- ۱۶فروردین

مثلا در مسأله حجاب باید کار فرهنگی بشود بله باید کار فرهنگی بشود ما که می‌دانیم باید کار فرهنگی بشود اما یک عده‌یی از آقایان می‌گویند فقط باید کار فرهنگی بشود این یعنی ما باید از صفر شروع کنیم دیگر خب ما مسلمان هستیم ما کشورمان کشور اسلامی هست اکثریت ملت رأی به جهت اسلامی می‌دهند یعنی ما اصلاً اجرا نکنیم بگوییم حالا صبر بده این اشتباه هست.

موشکاف: بفرمایید! این هم یکی دیگه از سگ و سیله‌های عظما که حرف اون یکی رو رد می‌کنه! یعنی خودشون هم نمیدونن باید چه خاکی تو سرشون بریزن. از یه طرف می‌ترسن با بگیر و ببند، همه چی سر خودشون خراب بشه از طرف دیگه راهی براشون نمونده. یعنی دشمنای نظام همینطوری دارن پایین و بالای نظامو شخم می‌زنن. هاهاها.

 

 

آخوند میرلوحی- تلویزیون رژیم- ۱۶فروردین

این مصیبت بزرگی که در عصر ارتباطات برای ما پیش آمده این گوشیهای موبایلی که لحظه آخر زیر لحاف هم داره با ما می‌آید و خواب را هم از چشمان ما گرفته من اینجور تعبیر می‌کنم که مثل یک عده دسته‌ای از خلبانهایی که بمبارانهای سنگین دارند انجام می‌دهند بیست و چهار ساعته داره بدن ما و مغز ما را شخم میزنه این انفجار و پرتاب متعدد و مستمر موشکهایی که تحت عنوان خبر و داده وجود ما را داره شخم میزنه.

موشکاف: بفرمایید این هم از آخر و عاقبت جهاد تبیین و کار فرهنگی و این مسخره بازیا... این همه بگیر و ببند و فیلتر شکن و اینا حالا میگن زیر موشکیم و مغز عظما داره شخم می‌خوره. موبایل و این حرفا که چیزی نیست. موشکای قیام تو راهه. موشک رپتوپتو تو راهه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۸فروردین۱۴۰۲ ـ عظما اسم سال تعیین می‌کنه و مسخره می‌کنه

نعره‌های «مرگ بر منافق» در جمعه‌بازارهای خامنه‌ای در تهران، اصفهان و خرم‌آباد
لطفا به اشتراک بگذارید: