موشکاف ۲۵فروردین۱۴۰۲ ـ ناله خبیثی سر قبر امام گوربگور از اوضاع نظام

ناله خبیثی سر قبر امام گوربگور از اوضاع نظامش ـ موشکاف ۲۵فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان با صفای موشکاف. خبیثی بلند شده رفته سر قبر امام گوربه‌گوریش تا از وضع و اوضاع نظامش بناله. نتیجه‌اش این شده:

ارجاف شایعه‌پراکن شایعه پراکنان یک دسته هستند که خداوند متعال اسم شون رو کنار منافقین و مشرکین می‌بره می‌خواهند تو دل مردم رو خالی کنند الآن هم هستند می‌خوان مردم رو ناامید کنند می‌خوان ناامیدی ایجاد کنن.

موشکاف: شایعه؟‌کدوم شایعه رو می‌گی؟ رکورد شکنی بیکاری و تورم رو می‌گی شایعه؟ این‌که میگن اون چهار میلیون مسکنی که قول داده بودی یه دونه‌اش هم درست نکردی شایعه است؟ بعد اینا کیان که شایعه‌پراکنی می‌کنن؟‌از کره مریخ اومدن یا نفرات خودتونن؟ این قضیه پایین کشیدن تابلوی شیخ نمر چیه؟ نکنه اون هم شایعه س؟

مهدی نصیری- مدیرمسئول سابق کیهان- ۲۱فروردین

سخن از عزت کردند کدام عزت؟‌شما عزیز هستید؟ مردم ایران عزیز هستند؟ شما که ذلیل کردید همه را ذله کردید همه را اون اعتبار پاسپورت‌تان است این فقر و فلاکت‌تان است این خط فقر است این مهاجرتی ست که همه دارند از وطن‌شان فرار می‌کنند این عزت است؟ پایین آوردن تابلوی شیخ نمر اوج ذلت‌تان بود اوج ذلت هشت سال ستیز غیرعاقلانه به‌خاطر شهوت بعضی از آدمها و بعضی از جریانهای ذلیل شدید اون شعارهایی که راجع به شیخ نمر دادید شهید شهادت رفتید آوردید پایین مگه عزت و ذلت چیز عجیب‌و غریبی است؟

موشکاف: اسم خیابون که سهله، اسم مسمومیت رو هم عوض کردن گذاشتن بدحالی! ببینید کار به چه فضاحتی کشیده:

 

ستایشی- سخنگوی قضاییه آخوندها- ۲۲فروردین

خبرنگار: در خصوص ماجرای مسمومیت دانش‌آموزان دانش آموزان دختر

ستایشی: بدحالی قرار شد مسمومیت را دیگر نگوییم مسمومیت چون جلسه قبل تشریف داشتید شما خیلی هم زحمت کشیده بودید من خواهشم این بود که بیاییم واقعاً کلمه مسمومیت را چنان‌چه دلایل من اگر ذکر آن چیزها را بکنم کلمات را بکنم می‌گویند دوباره آقای چیز تذکر به ما می‌دهد کلمه فرنگی استفاده کردید با تمسک به آزمایش امکانات آزمایشگاهی اگر خروجی‌اش این باشه واقعاً ماده‌ای که مسمومیت ایجاد می‌کند هست فرمایش شما درست است اما ما بیاییم این کلمه را بدحالی دانش‌آموزان محترم بگوییم و به آن قسمت برویم بپردازیم.

موشکاف: عجب!... اسمش بدحالیه؟ اگر بدحالیه چرا عظما گفت این جنایت خیلی بزرگیه؟ بعد چرا دست بر نمیداره؟ نکنه این هم شایعه اس؟ معلومه عظما خیلی بدحاله که متوسل می‌شه به کارهایی که خودشم می‌گه جنایت بزرگ!... این بدحالی هم تا رپتوپتوشدنش ادامه داره. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۹فروردین۱۴۰۲ ـ سر گاو ولایت در خمره گیر کرده

اعتراف رئیسی جلاد به نفرت اجتماعی از حاکمیت ننگین خامنه‌ای بر سر قبر دجال

 
لطفا به اشتراک بگذارید: