موشکاف ۲۶فروردین۱۴۰۲ ـ عظما چطوری از مخمصه نجات پیدا می‌کند؟

عظما چطوری از مخمصه نجات پیدا می‌کند؟ ـ موشکاف ۲۶فروردین۱۴۰۲

موشکاف: دوستان سلام! رفقای با مرام و اهل قیام سلام. این روزا سگ و سیله‌های عظما جمع شدن تا با مارمولک بازی و خلاصه به هر ضرب وزوری که هست، عظما رو از مخمصه‌ای که توش گرفتار شده نجات بدن. یه نمونه رو از زبون این پاسدار هراسون بشنوید:

پاسدار شاکرمی- سرکرده سپاه ایلام- ۲۵فروردین

انشاالله بتوانیم بساط بدحجابیها را مهندسی شده جمع کنیم و این لازمه‌اش حضور همه شماست بسیج هیئت‌های مذهبی روحانیت خواهران عزیز همه باید به صحنه بیاییم و چهره ایلام را انشاالله پاک بکنیم.

موشکاف: منظورش از مهندسی و این حرفا، منظورش همین جنغولک بازیاییه که علیه خانوما به بهانهٔ حجاب می‌خوان راه‌بندازن

سایت اعتماد آنلاین- موسی غضنفرآبادی- رئیس کمیسیون قضایی مجلس رژیم- ۲۵فروردین

‌ در بحث مقابله با افرادی که کشف حجاب می‌کنند، به نظرم اصلاً نیازی نیست پرونده به دستگاه قضایی ارجاع داده شود. بی‌حجاب باید پول تخلفش را پرداخت کند و مطمئناً هر چه بیشتر مقاومت کنند باید پول بیشتر بدهد و ادامه این روند، او را نقره داغ می‌کند.

موشکاف: ولی این جنگولک بازیها دردی از عظما دوا نمی‌کنه و خودشون هم می‌دونن که بدجوری زمین‌گیر شدن:

آخوند تقوی- عضو مجلس ارتجاع- ۲۵فروردین

از همه مأموران امنیتی هم میخوا هیم اون سران و برنامه‌ریزانی که این جریانها را به‌وجود می‌آورند اونها را شناسایی کنند و به مردم معرفی کنند و ما در صحنه هستیم دشمن بداند پر گشایید بحث را تمام کنم پر گشایید مبادا که زمین‌گیر شویم جنگ سختی است که باید همه درگیر شویم.

موشکاف: از اون طرف بشنوید از پاسدار خالیباف که تو این اوضاع و احوال، چنین قمپزی در می‌کنه:

پاسدار قالیباف – رئیس مجلس ارتجاع- ۲۵فروردین

در حقیقت امروز مهم‌ترین مبارزه ما مسئولان مبارزه با گرانی و تحول در عرصه اقتصادی کشور است. این اولویت اول میدان ما است و این نقطه ضعفی است که دشمن بر این سوار می‌شود، شما تحریم‌ها را نگاه کنید فشارها را نگاه کنید ضعفهای درونی نگاه کنید نقش افراد نفوذی را در این بخش نگاه کنید این وظیفه ما است که باید پیش برویم و امروز این تکلیفی است بر مجلس بر دولت بر قوه قضاییه بر همه قوا و بر همه کارآفرینان و بر جوانان و با اولویت میدان مبارزه ما مباره حل مشکلات اقتصادی است.

موشکاف: آقا ما اگه نخوایم شما با گرونی مبارزه کنید چیکار باید بکنیم؟ بابا ول کنید این گرونی رو. این‌قدر با این گرونی مبارزه کردید که فقط یه قلم قیمت مسکن از هفت سال پیش تا الآن ۱۰۰۰برابر شده. شما به جای مبارزه با گرونی، حواستون به عظما باشه که مردم میخوان رپتوپتوش کنن. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۵فروردین۱۴۰۲ ـ ناله خبیثی سر قبر امام گوربگور از اوضاع نظام

چرا خامنه‌ای نتوانست قیام در چهارشنبه‌سوری را جمع کند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: