موشکاف ۲۷فروردین۱۴۰۲ ـ رئیسی یک تکونی به خودت بده دیگه!

رئیسی یک تکونی به خودت بده دیگه! ـ موشکاف ۲۷فروردین۱۴۰۲

موشکاف: سلام دوستان! سلام رفقای با مرام! سگ و سیله‌های عظما هم از ترس قیام هم برای این‌که عظما رو درببرن، شروع کردن به نق زدن سر رئیسی که یه تکونی به خودت بده.

آخوند آل هاشم- امام جمعه خامنه‌ای در تبریز- ۲۵فروردین

برادران عزیزی که در دولت مشغول خدمت هستید شما هم یک همتی یک حرکتی مگر مقام معظم رهبری در سخنرانی اول سال نفرمودند مهار تورم و رشد تولید انشاالله که اقداماتی در حال انجام است اما مردم انتظار را از دولت دارند تا این‌که فرمان مقام معظم رهبری سریعاً عملیاتی بشود و تورم مهار بشود و تولید رشد خود را شاهد باشیم.

موشکاف: البته اینجوری نیست که خبیثی دست روی دست گذاشته باشه، یه حرکتهایی هم کرده. یه همتهایی هم کرده منتها نه برای مهار تورم و رشد تولید توی ایران، بلکه به فرمان عظمای شاخ شکسته‌اش، پولای ملت ایرانو فرستاده برای سگ و سیله‌های منطقه‌یی عظما.

آخوند رئیسی – ۲۵فروردین

تمام سیاست جمهوری اسلامی ایران بر حمایت از جبهه مقاومت است ما در حمایت از جبهه مقاومت هیچ تردید نداریم این را همگان بدانند جمهوری اسلامی مصمم است برای حمایت از جبهه مقاومت.

موشکاف: منظور از جبهه مقاومت همون تروریستای منطقه‌یی این حروم لقمه هاس، بعله برای فرستادن پول مردم ایران و ریختن توی حلق خیلی مصممید... اما به مردم ایران و کارگرا که میرسه وضعیتشون اینه:

تلویزیون رژیم- ۲۶فروردین

مجری: افزایش حقوق کارگران از اول خردادماه اعمال می‌شود. شورای عالی کار در جلسه بیست و نه اسفند ۱۴۰۱ با افزایش حقوق کارگران برای سال۱۴۰۲ به میزان بیست و هفت درصد یعنی هفت درصد بیشتر از حقوق کارمندان دولت موافقت کرد.

صولت مرتضوی: امسال افزایش حقوق کارکنان دولت بیشتر ۲۰درصد بود ما خوشبختانه تونستیم شرکای اجتماعی خودمان را راضی بکنیم به افزایش بیست و هفت درصدی.

موشکاف: آخه نامرد حروم لقمه تو برای چندر غازی که بهکارگرا ندادی سرشون منت هم میذاری... . اما کارگرا کوتاه نمیان. . دماری از روزگار عظما درب یارن که تو تاریخاً بنویسن. حرفشون هم اینه فقر فساد گرونی... میریم تا سرنگونی... ... مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۶فروردین۱۴۰۲ ـ عظما چطوری از مخمصه نجات پیدا می‌کند؟

مجلس ارتجاع و حمله به رئیسی جلاد در وحشت از پیامدهای اجتماعی گرانی‌ها
لطفا به اشتراک بگذارید: