موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما گوش سران سه قوه رو کشید

عظما گوش سران سه قوه رو کشید ـ موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام عرض کردم. امیدوارم حال همه رفقای با مرام و دوستان با صفای من خوب خوب باشه. بعد ا زاین‌که عظما به سگ و سیله هاش تشر زد و گفت به حاشیه نپردازید. خبیثی با گردن کج اومد و اینطوری گفت:

آخوند رئیسی- در جمع سفرا- ۲اردیبهشت

تلاش ما در قوا و در همه بخش‌ها همکاری همآهنگی همدلی و هم‌افزایی و تلاش برای گره‌گشایی از زندگی مردم خواهد بود تمام تلاش ما برای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید خواهد بود تمام تلاش ما این خواهد بود که به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم من اطمینان می‌دهم تمام تلاشمون این خواهد شد که به متن بپردازیم

خامنه‌ای طی سخنرانی‌اش در عید فطر، در عین تلاش برای عادی جلوه دادن اوضاع رژیم، اما ناگزیر، گوشه‌یی از تشتت و از هم گسیختگی رژیم در بالاترین سطوح آن را برملا کرد. او خطاب به رئیسی، قالیباف و اژه‌ای یعنی سران سه قوه در حاکمیت یکدست انقباضی که به قیمت جراحی و حذف بسیاری از مهره‌های اصلی رژیم آنها را بالا کشیده و حالا هم پای منبرش نشسته بودند، در ملأعام گفت: «یک راهبرد بسیار مهم و اساسی همکاری مسئولان کشور در نیروهای سه‌گانه است... قوای سه‌گانه باید همدلی کنند همکاری کنند هم‌افزایی کنند قانون اساسی ترتیب خوبی داده است برای تشکیل این سه قوه اگر چنان‌چه این سه قوه با هم به‌طور کامل همکاری کنند کارها به‌هیچ‌وجه گره نمی‌خورد مشکل پیدا نمی‌کند؛ مانع همدیگر نشوند راه رو برای همدیگر هموار کنند باز کنند!».

مطالب مرتبط

موشکاف ۳اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما بدجوری آب و روغن قاطی کرده

تشتت سه قوه در حاکمیت انقباضی
لطفا به اشتراک بگذارید: