موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ توپ و تشر عظما سر کارگزارانش

توپ و تشر عظما سر کارگزارانش ـ موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام عرض کردم. امیدوارم حال همه رفقای با مرام و دوستان با صفای من خوب خوب باشه. بعد ا زاین‌که عظما به سگ و سیله هاش تشر زد و گفت به حاشیه نپردازید. خبیثی با گردن کج اومد و اینطوری گفت:

آخوند رئیسی- در جمع سفرا- ۲اردیبهشت

تلاش ما در قوا و در همه بخش‌ها همکاری همآهنگی همدلی و هم‌افزایی و تلاش برای گره‌گشایی از زندگی مردم خواهد بود تمام تلاش ما برای تحقق شعار سال مهار تورم و رشد تولید خواهد بود تمام تلاش ما این خواهد بود که به هیچ عنوان گرفتار حاشیه‌ها نشویم من اطمینان می‌دهم تمام تلاشمون این خواهد شد که به متن بپردازیم

 

موشکاف: عجب! پس دنبال گره‌گشایی از مردمید! دنبال متن هستید. حالا بریم یه نگاهی به متن مشکلات مردم بیاندازیم ببینیم این خبیثی چه گره‌گشایی‌هایی کرده:

سایت انتخاب- ۲اردیبهشت

تغییرات قیمت خطوط تاکسی نسبت به سال گذشته به‌طور متوسط از حداقل ۴۵درصد تا حداکثر ۶۰درصد تعیین شده است و بر اساس مصوبه شورای شهر به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود در مسیرهای دارای شیب تا سقف ۱۰درصد به کرایه تاکسیهای خطی اضافه کند هم‌چنین در ساعات اوج ترافیک نیز تا سقف ۲۵درصد به کرایه‌ها اضافه خواهد شد و ساعات اوج ترافیک توسط شهرداری تهران سازمان حمل و نقل و ترافیک تهران مشخص خواهد شد.

موشکاف: خب یه دفعه بگو میخوایم شصت درصد گرون کنیم خیال همه رو راحت کن دیگه. اینطوری که اینا میگن برای هر بار سوار شدن به تاکسی باید یه توضیح المسائل عظما رو باز کرد. اگه شیب باشه یه قیمت داره. اگر بارون باشه یه قیمت دیگه. ترافیک باشه یه قیمت دیگه. اگه روز باشه یه قیمت ظهر یه قیمت شبم یه قیمت! این اسمش گشایشه؟ البته عظما گشایش هم ایجاد کرده منتها برای مزدورای منطقه ایش:

پاسدار شاهوارپور- سرکرده سپاه ضد ولی عصر خوزستان- ۳اردیبهشت

‌در خارج از کشور هم این ارتباط برقرار هست یک ارتباط معنوی با دوستداران انقلاب اسلامی اونهایی که تشنه هستند الآن سپاه در این حوزه هم سپاه قدس در کشورهای مختلف به‌ویژه کشورهای همسایه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارند اون در بخش خدمات اجتماعی هم از ظرفیت خود مردم استفاده می‌کند خود مردم کمک می‌کنند به این‌که مشکلات و حوایج خودشان را برطرف بکنند.

موشکاف: زندگی مردم و مشکلاتشون برای آخوندا حاشیه هم نیست اما امنیت عظما و تروریسم و عمق استراتژیک و این داستانا حکم متن رو داره. البته مردم هم به حاشیه نمی‌پردازن. متن برای مردم یه چیز بیشتر نیست اون هم رپت پتو کردن عظماس. مرحمت زیاد.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۴اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما گوش سران سه قوه رو کشید

پس‌لرزه‌های صحبت‌های خامنه‌ای در مورد اختلاف بین سران قوای رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: