موشکاف ۶اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما گوش سران قوا را کشید تا به هم لگد نزنند

عظما گوش سران قوا را کشید تا به هم لگد نزنند ـ موشکاف ۶اردیبهشت۱۴۰۲


موشکاف: دوستان سلام! رفقای با مرام سلام! بعد از این‌که عظما گوش سران قوا رو کشید و گفت به هم دیگه لگد نزنید، اول خبیثی اومد و با گوشای آویزون نعلین عظما رو لیسید. بعدش هم نوبت اژه‌ای گوشخوار رسید که البته این یکی یه جورایی برای عظما شاخ بازی درآورد.


خبرگزاری فارس- اردیبهشت


وی تصریح کرد: من باور دارم که در میان قوای سه‌گانه برای تمرکز بر حل مسأله نخست کشور که همان مهار تورم و رشد تولید است، همدلی و اراده وجود دارد؛ اما وقتی مقام معظم رهبری با آن نگاه جامع و کلانی که دارند، در دو فاصله نزدیک به هم، بر ضرورت همکاری کامل قوای سه‌گانه تأکید می‌کنند، مشخص می‌شود کهخلأ‌هایی در این زمینه وجود دارد؛ به‌ویژه آن که معظم له در خطبه‌های نماز عید سعید فطر بر این مقوله تأکید فرمودند، که همین امر نشان از اهمیت بالای موضوع دارد.


موشکاف: هاهاها... رفقا شنیدید چی گفت؟ میگه مشکل تو ما نیست. مشکل تو مهار تورمه که دست خبیثیه. داره به عظما میگه دلتو خوش نکن که دعواهای ما تموم میشه. هاهاها... با این اوضاع و احوال و وضعیت درب و داغون اقتصادی روزبه‌روز سران قوا به همدیگه بیشتر شاخ می‌زنن. بعد هم توی تی وی ریش یه کارشناس حکومتی اومد و اینطوری پنبه عظما و امام کفن پاره رو زد:



تلویزیون رژیم- اقتصاددانهای حکومتی- ۴اردیبهشت


درخشان: یک چیزی می‌خواهم بگویم ایشان باز دوباره ارجاع دادند به گفتند که منفقیه نیستم بنابراین ارجاع دادند به امام و آقای خامنه‌ای و اینها در مورد چی؟ در مورد اقتصاد اسلامی حالا مسئلهٔ سؤال، آقای خامنه‌ای امام خمینی مگه اقتصاددان هستند؟ چرا ما باید دیدگاههای اقتصادی اونها را قبول کنیم؟اگر اهل علم هستیم اونها مگه اقتصاددان هستند؟ ما راجع به فقه راجع به فقاهت نمی‌توانیم حرف بزنیم اجتهاد کنیم فقه نخواندیم درست هم می‌گویند اونها مگه خواندند اقتصاد؟ چرا ما باید تابع اراده و فرمایشات کسانی باشیم که اهل تخصص نیستند؟ این سؤال، این چه بحث علمی است؟


موشکاف: خلاصه که رفقا، از بالا تا پایین نظام همین آشه و همین کاسه. هرچی زمین سفت‌تر میشه گاوا به هم بیشتر شاخ می‌زنن. این یعنی همون وضعیت رپتوپتویی که عظما توش گیر کرده و خلاصی هم نداره. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.





مطالب مرتبط

موشکاف ۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ توپ و تشر عظما سر کارگزارانش

پس‌لرزه‌های صحبت‌های خامنه‌ای در مورد اختلاف بین سران قوای رژیم
لطفا به اشتراک بگذارید: