موشکاف ۸اردیبهشت۱۴۰۲ ـ نگاه کنید به ان‌شاءالله درمانی خبیثی در دزفول

نگاه کنید به ان‌شاءالله درمانی خبیثی در دزفول ـ موشکاف ۸اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: دوستان سلام! رفقای موشکاف سلام! خبیثی بلند شده رفته دزفول تا طبق معمول ان شاء‌الله درمانی کنه و حرفای صد من یک غاز بزنه. یه نمونه رو ملاحظه کنید:

آخوند رئیسی در دزفول- ۷اردیبهشت

‌مسأله بیکاری بسیار ما را رنج می‌دهد و این رنج باید تبدیل بشه به یک گنجی

آمار بیکاری در استان قابل‌قبول نیست

در احداث مسکن عقب‌ماندگی داریم اگر سالی یک میلیون مسکن ایجاد شده بود ما امروز مشکلی نداشتیم ولی امروز مشکلی که ایجاد شده برای این‌که ما نگاه می‌کنیم در هر سالی صد هزار تا دویست هزار تا فوقش دویست و پنجاه هزار و ۳۰۰ هزار تا ایجاد شده و فاصله‌اش تا رفع نیاز خیلی بال ابوده ۷۰۰ هزار تا هر سال کمبود داریم

موشکاف: ددی دی دی پیدا کنید پرتقال فروش را... اونچنان اشک تمساحی می‌ریزه که هرکی ندونه فکر می‌کنه عمه جان بنده اومده بود و وعده داده بود که یک میلیون شغل ایجاد می‌کنه و چهار میلیون مسکن میسازه. کی قرار بود اینا کارا رو بکنه؟ این روضه‌ها رو برای کی میخونی؟ معلومه خیلی ترسیدی خبیثی! ببین از باند مغلوب نظام چه هشدارهایی میدن:

جلایی پور- از مهره‌های اصلاحاتی – ۶اردیبهشت

به نظر می‌رسه بعد از انقلاب این خیزش اعتراضی از همه خیزش‌های اعتراضی قبلی توفنده‌تر بود

اینجوری که من ارزیابیهای تقریبی نه دقیق انجام دادم حداقل دو میلیون نفر در این اعتراضات شرکت کردند که به نظر من عدد کمی نیست ۱۶۰شهر ایران در معرض اعتراض قرار گرفت

یک روایت دیگه هم هست که آقا تازه اولش است یعنی این فاز اولش بود این اپیزود اولش بود و ما در یک مسیر انقلابی هستیم

موشکاف: بعللللللللله. کجاشو دیدی؟ مردم در مسیر انقلابی هستن و اصلاحاتی و قشری رو با هم جارو می‌کنن. به‌خاطر همینه که از خود عظما تا همه سگ و سیله هاش دارن از ترس قبض روح میشن. ببین این پاسداره چه آماده باشی داده به بسیجیای وارفته.

‌پاسدار باقری- سرکرده ستاد نیروهای مسلح خامنه‌ای- ۷اردیبهشت

اما هر روز بهانه جدیدی روش جدیدی راه‌کار جدیدی را در پیش می‌گیرند برای این‌که امنیت و آرامش در جامعه ایران بگیرند و این مستلزم این است که واحدهای مسئول در برقراری آرامش و استقرار ثبات در کشور آماده باشند واحدهای مربوط به یگان ویژه امداد و تکاوری از جمله این بخش‌ها هستند.

موشکاف: صنار بده آش به همین خیال باش. یکانهای ویژه و تکاوریتون رو هم دیدیم که از ترس مردم دنبال سوراخ موشن. به عظما بگو قاچ زینو بچسبه که اوضاع نظام خیلی خرابه. رپتو پتو تو راهه. آرررره. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۶اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما گوش سران قوا را کشید تا به هم لگد نزنند

بلوفهای رئیسی در خارج از مرکز چرا؟
لطفا به اشتراک بگذارید: