موشکاف ۹اردیبهشت۱۴۰۲ ـ از دل پیچه عظما می‌خوام بگم براتون

از دل پیچه عظما می‌خوام بگم براتون ـ موشکاف ۹اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان با صفای موشکاف. امشب هم می‌خوام براتون از دل پیچه عظما تو این اوضاع و احوال بگم. از یه طرف خبیثی هی میره این ور و اون ور خودشو می‌کوبه به در و دیوار از این دری وریها میگه:

آخوند رئیسی- شادگان- ۸اردیبهشت

شایعه‌پراکنی می‌کنن می‌خواهند امیدها را تبدیل به یاس کنند می‌خواهند به مردم بگویند نمی‌شود نخواهد شد مگر می‌تونن نمی‌شه ما نمی‌گذاریم ما با قدرت پوشالی خودمون با توانایی‌های مادی خودمون می‌خوایم اینها رو تهدید کنیم تحریم کنیم اما مردم ما دشمن را خوب می‌شناسند ترفندهای او را خوب بلد هستند روش‌های اون رو خوب می‌شناسند

امروز مردم ما و جوانان ما از آن بهره‌مند هستند نه فقط دهه شصتی ما دهه هشتادی و نودی ما هم خوب میدونه امروز وقتی از او سؤال می‌کنند معلومه که هم دشمن را خوب می‌شناسه هم دوست رو خوب می‌شناسه

موشکاف: از حق نگذریم این یکی رو خیلی درست گفت. بله از دهه شصتیها تا دهه هفتأدیها و هشتادی و نودیها دشمن رو خوب خوب می‌شناسن. این هم دشمن شناسی یه دهه نودی:

بچه شعار علیه خامنه‌ای و سپاه می‌دهد

موشکاف: از اون طرف خبیثی مقر میاد که یأس و ناامیدی و بدبختی افتاده به جون بسیجیها از این طرف بعد از اژه‌ای گوشخوار، خالیباف هم میاد و برای خبیثی پشت پا می‌اندازه و تقصیر دعواها رو میندازه گردنش:

پاسدار قالیباف- آذربایجان شرقی- ۷اردیبهشت

ثبات اقتصادی وقتی انجام می‌شود که ما در حوزه اقتصاد اون آرامش و امنیت سرمایه‌گذاری را برقرار کنیم اهمیت را به حوزه تشخیص علمی بدهیم و کارآفرینانی که در کشور امتحان پس داده هستند و طبیعتاً ما در مجموعه مجلس شورای اسلامی و دولت محترم باید کار تسهیل گری را انجام بدهیم به جای تصدی‌گری.

موشکاف: عظما هی گفت به حاشیه نچسبید. بریم سراغ متن... حالا بعد از اژه‌ای و خالیباف ببینید این بسیجیه چطوری حاشیه رو میاره وسط متن و به عمود خیمه نظام لگد میزنه:

فکوری پودینه – از بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان قبل از خطبه‌های نمایش جمعه تهران- ۸اردیبهشت

به نظر می‌رسد دولت سیزدهم که رویای دولت مردمی را در سر می‌پروراند نه تنها فهم دقیقی از مردمی سازی ندارد بلکه با اصرار بیش از حد به جای آن جاهلانه روی خصوصی‌سازی به جای مردمی‌سازی دست گذاشته است عملی که در نهایت منجر به شکاف اجتماعی خواهد شد

موشکاف: یعنی اینا نمیدونن با این کارشون عمود خیمه رو لت و پا کردن؟ چرا میدونن. اما اینا رو نگن چی بگن؟ چه غلطی بکنن؟ از ترس رپتو پتو شدن کل نظام مجبورن اینا رو بگن. فک می‌کنن این‌طوری می‌تونن عظما رو وادار کنن که حرفشون قبول کنه تا شاید رپت‌پتو رو کمی عقب بندازن بعلهههه. اینطوریاس. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۸اردیبهشت۱۴۰۲ ـ نگاه کنید به ان‌شاءالله درمانی خبیثی در دزفول

«اژدهای هفت‌سر فساد» و دود استتار!
لطفا به اشتراک بگذارید: