موشکاف ۱۰اردیبهشت۱۴۰۲ ـ عظما یه عده بسیجی رو به اسم کارگر جمع کرد

عظما یه عده بسیجی رو به اسم کارگر جمع کرد ـ موشکاف ۱۰اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام. سلام به شما دوستان موشکاف! عظما یه عده بسیجی رو جمع کرد اسمشون رو هم گذاشت کارگر، بعد هم شروع کرد به خوندن روضه‌های صد من یک غاز!

خامنه‌ای در جمع بسیجیان موسوم به کارگران- ۹اردیبهشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به فرمان بیست سال قبل خود درباره ضرورت مبارزه همه‌جانبه با اژدهای هفت سر فساد گفتند: اگر از آن زمان، دولتها و مسئولان اقدام می‌کردند، امروز وضع بهتری داشتیم که امیدواریم دولت و مجلس این مبارزه را جدی دنبال کنند.
موشکاف: ددی دی دی... اینو راست می‌گی. اژدهای فساد که نباید هفت تا سر داشته باشه. فقط باید یه سر داشته باشه اون هم سر عمامه‌دار ولایت باشه. باقی سرا هم یا از ته زده بشن یا سر از بیت عظما درب یارن:

خامنه‌ای در جمع بسیجیان موسوم به کارگران- ۹اردیبهشت

 

خیلی از این پول‌های باد آورده و ثروتهای بادآورده غلط است باید فرهنگ ثروت بادآورده را در کشور ما متوقفکنیم. عرض کردم کار بلندمدت و مشکلی ست اما باید بشه

موشکاف: اینم راست میگه! اصلاً چه معنی داره که همینجوری باد بوزه و هی پولا رو این ور و اون ببره؟ باد فقط باید هرچی پول هست رو ببره به سمت بیت ولایت. هربادی که از هر سمتی بوزه رو باید قلع و قمع کرد:

خامنه‌ای در جمع بسیجیان موسوم به کارگران- ۹اردیبهشت

تراض‌هایی در محیط کارگری وجود داشته بعضی از این اعتراضات حالا تا اونجا که خبر ارم اعتراض های به جایی بوده اعتراض به تأخیر حقوق اعتراض به واگذاری غلط گاهی یک محلی را یک مجمع مهم کاری را به‌صورت غلط به‌صورت فاسد مفسد واگذار می‌کنند کارگر اونجاست داره می‌بینه از نزدیک معترض است این کمک به دولت است این کمک به نظام است این آگاه کردن نظام است

موشکاف: ئههههههه... اعتراضات کارگرا به جاس؟ اگر به جاس چرا چهار هزارتا کارگر رو از کار بیکار کردی؟ چرا حقوقشون رو نمیدی؟ چرا این همه کارگر رو زندانی کردی؟ جمع کن بابا کاسه و کوزه اتو. فکر کردی با این معرکه گیریا میتونی جلوی طوفانو بگیری؟ کور خوندی. هاهاها. مرحمت زیاد رفقا.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۹اردیبهشت۱۴۰۲ ـ از دل پیچه عظما می‌خوام بگم براتون

دجالیت خامنه‌ای، مقابل چشم کارگران؟
لطفا به اشتراک بگذارید: