موشکاف ۱۶اردیبهشت ـ عظما به خرمهره‌های نظام گفت تو سر و کله هم نزنید

عظما به خرمهره‌های نظام گفته بود تو سر و کله هم نزنید ـ موشکاف ۱۶اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به شما رفقای با مرام و اهل قیام. دم همگی گرم! یادتونه عظما به خرمهره‌های نظامش گفته بود که تو سر و کله هم نزنید؟ حالا ببینید اژه‌ای گوشخوار چطوری به خبیثی لنگ و لگد می‌زنه. هاهاها

آخوند اژه ای- ۱۴اردیبهشت

اگر ما بتوانیم مسأله اقتصادمان مسأله معیشت‌مان را حل بکنیم مسأله فرهنگی‌مان بخشی‌اش خودبخود کم میشه جمع میشه مسأله امنیت‌مان بهتر کم هزینه‌تر می‌توانیم جمعش بکنیم بر همین اساس با یک نظر کارشناسی با یک نظر دقیق با یک نظر برآورد حال و آینده مقام معظم رهبری چندین سال است که داره روی این قضیه تأکید می‌کنه و از جمله امسال به‌خصوص شما دیگه چندین بار ملاحظه کردید از چندوقت پیش تا حالا تأکید بر مهار تورم و رشد تولید افزایش تولید خب ما توی این واقعاً استان چقدر ظرفیت داریم؟

موشکاف: ددی دی دی... همه کاسه و کوزه‌ها رو سر خبیثی شکوند و گفت تا خبیثی یه تکونی نخوره و یه غلطی نکنه، باقی قوه‌ها نمیتونن غلطی بکنن. بعد هم آژیر خطر رو کشید و گفت فکر نکنید قیام تموم شده ها... تازه اول ماجراس.

آخوند اژه ای- ۱۴اردیبهشت

تلاش همه مسئولان بود، سیستم اطلاعاتی سیستم انتظامی سیستم امنیتی کمک مردم، مسئولان نمایندگان و همه و همه دستگاه قضایی دست به دست هم دادید این توطئه خبیثانه دشمن خنثی شد. اما این به این معنا نیست که حالا دیگه تمام شد. پس دیگه دشمن کاری نمی‌کنه. به جد باید هم‌چنان هوشیار بود غافل نشد،

موشکاف: از این طرف سگ و سیله‌های عظما، پته عظما رو می‌ریزن رو آب و مقر میان که وضع چقدر خرابه و چه طوفانی تو راهه از اون طرف مشنگی مثل این سلامی، گلوشو پاره می‌کنه و از این قمپزها در می‌کنه.

پاسدار سلامی- ۱۵اردیبهشت

امروز جوانان ایرانی را در دریا می‌بینید چگونه از منافع این ملت دفاع می‌کنند اگر کسی بخواهد به جریان صادرات نفت‌شان آسیب بزند گلوی او را در هر نقطه‌ای از دریاهای این عالم می‌فشارن.

موشکاف: فعلاً که خشم انفجاری ملت داره جسم ناقص عظما رو می‌فشاره. جای این هارت و پورتا، عمامه عظما رو بچسب که بدجوری پریشون شده. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ بدبختی پشت سر هم روی سر عظما آوار میشه

خامنه‌ای برای نجات از سرنگونی رکورد بی‌سابقه‌یی از اعدام در سالهای اخیر به‌جا می‌گذارد
لطفا به اشتراک بگذارید: