موشکاف ۱۸اردیبهشت۱۴۰۲ ـ ورشکستگی عظما و رئیس‌جمهور داغون

ورشکستگی عظما و رئیس‌جمهور داغون ـ موشکاف ۱۸اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام و صد سلام به همه شما رفقای با مرام موشکاف! با وجود این‌که بیشتر از یک هفته از کله کردن وزیر صمت خبیثی گذشته اما هر روز که می‌گذره گندش بیشتر در میاد. اولش خالیباف می‌خواست قضیه رو ماستمالی کنه:

پاسدار قالیباف- رئیس مجلس ارتجاع- ۱۷اردیبهشت

متأسفانه این روزها هجمه جدیدی علیه مجلس و دولت مطرح شد که وزیر سابق صمت برای پس گرفتن استیضاح به برخی نمایندگان خودرو واگذار کرده است و به تبع آن موضوع جدیدی ذهن و روان مردم را آزورده کرد همان‌طور که حراست مجلس و هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان مسأله را بررسی کرد ادعای مطرح شده مبنی بر واگذاری خودرو برای پس گرفتن استیضاح کذب بود.

موشکاف: ددی دی دی... . دیر آمدی ای حمار سرمست. اول یه نگاهی به فضای مجازی و اسنادی که درز کرده می‌انداختی بعد می‌گفتی کذبه. حالا دیگه صدای سگ و سیله‌های عظما تو استبل ولایت هم دراومده:

آخوند نقدعلی- عضو مجلس ارتجاع – ۱۷اردیبهشت

اگر کسانی واقعاً رانتی در کار بوده خودرویی خلاف قانون دریافت کردند اسامی‌شان منتشر بشه الآن توی سامانه هم بارگذاری شده عزیزان تقاضا کردند عده زیادی امضا کردند اگر کسی رانتی بیخود مجلس انقلابی را ملکوک (لکه‌دار) نکنند.

موشکاف: کار از ملکوک و این حرفا گذشته. عظما و رئیس‌جمهور درب و داغونش بدجوری ورشکسته شدن. حالا همه جای نظام ولایت به شرشر افتاده. از سپاه و بسیج تا حوزه ها:

 

 

آخوند مطیعی- امام جمعه خامنه‌ای در سمنان- ۱۵اردیبهشت

فرزندان ما می‌طلبه یک راهنمایی بدهیم اگر بزرگواران فرزندانی که در معرض دروس حوزه علمیه هستند تشویق بکنند و اگر نیاز است از دوستان بزرگواران روحانی کمک بگیرند مشاوره بگیرند با دید باز با آینده‌ای که ما نکند سالهای اینده بگوییم ما از علما هم نداریم بگوییم مثلا در فلان جهت کارشناس نداریم پزشک نداریم فلان نداریم بعد بگوییم عالم دینی هم نداریم.

موشکاف: این بدبختی و ورشکستگی همه‌گیر شده. صداش هر روز از یه جایی در میاد. این همه بیگیر و ببندها و حبسا به‌جایی نرسیده، الآن رسیدن به حبس آمار:

‌روزنامه دنیای اقتصاد- ۱۲اردیبهشت

به‌طور کلی در حالی که سیاست‌گذار برای تحقق شعار سال به کسب اعتبار و ساخت اعتماد احتیاج دارد، به سانسور تورم روی آورده است. مشکل توقف آماردهی تنها به آمار تورم محدود نیست، و در بخش مسکن، تجارت، بودجه و سایر بخش‌ها نیز آمارها حبس شده است.

موشکاف: همه اینا نشون میده که عظما بدجوری به خنسی خوره و هیچ آبی از خبیثی گرم نشده. این وضعیت دلنگون تا رپتو پتو شدن ادامه داره. هم‌چنان ادامه داره... مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۱۶اردیبهشت ـ عظما به خرمهره‌های نظام گفت تو سر و کله هم نزنید

خامنه‌ای: این فتنه‌ها و اغتشاش‌ها ضربه می‌زند
لطفا به اشتراک بگذارید: