موشکاف ۲۳اردیبهشت ـ عظما با جمع کردن سران قوا فیگور وحدت گرفته

عظما با جمع کردن سران قوا فیگور وحدت گرفته ـ موشکاف ۲۳اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام به شما دوستان با مرام و رفقای با صفای موشکاف. عظما هی میخواد این سران سرشکسته قواشو دور هم جمع کنه تا فیگور وحدت و این حرفا بگیرن و به همه بگن اون پشت مشتا خبری نیست و اینا باهم خیلی هم خوبن:

تلویزیون رژیم- ۲۱اردیبهشت

گوینده: تأکید رؤسای قوا بر هم اندیشی هر چه بیشتر برای کاهش تورم و حمایت از رونق و رشد تولید. نشست سران قوا به میزبانی رئیس قوه قضاییه برگزار شد سران قوا تحقق شعار سال و هم‌چنین مسأله مسکن را بررسی کردند.

موشکاف: اما هنوز این نمایششون تموم نشده، یکیشون بندو آب میده و یه غری میزنه و هرچی که عظما رشته رو پنبه می‌کنه. مثل این یارو اژه‌ای گوشخوار که زد بادکنک هم اندیشی و این مسخره بازیا رو ترکوند.

اژه‌ای گوشخوار- ۲۱اردیبهشت

فرض کنید که بگیم که آقا در سال هزار و چهارصد و یک این کالاها وارد شده این کالاهایی که مثلاً فرض کنید تولید داخلی داره یا می‌شده بالاخره تولید داخل را افزایش بدهیم مثال می‌زنم الان چند تا از مدیران عالی ما چند نفر از نمایندگان مجلس ما هیأت‌رئیسه مجلس ما الآن دقیق خبر داره که ما واردات‌مان چی بوده تخلفش چی بوده اینها به‌صورت مستمر باید گفته بشه

موشکاف: هر جای این نظام درب و داغون که دست بذاری سوراخ می‌بینی و شکاف! اون از قضاییه این هم از اصطبل ولایت که توش سگ و سیله‌های عظما اینطوری زیرآب خالیباف رو میزنن:

آخوند جلالی – عضو مجلس ارتجاع- ۲۳اردیبهشت

قطعا جناب رئیس موافقت کرده با واگذاری این خودروها به این سبک به اینجا مگر می‌شود توی مجلس زیر مجموعه رئیس چنین کاری انجام بگیرد اگر که آقای قالیباف بگویید من خبر نداشتم که فاجعه است زیر مجموعه‌اش چنین چیزی صورت می‌گیرد و قطعاً خبر داشته موافقت هم کرده

موشکاف: ددی دی دی البته روشنه که این آخونده دنبال شاسی بلند خودشه و سهمشو میخواد. خلاصه که دوستان این نظام آش و لاش ولایت، روزبه‌روز کج و کوله‌تر میشه. آرزوی یکدست شدن رو عظما باید به گور ببره. هاهاها. مرحمت زیاد.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۲اردیبهشت ـ پاسدار سلامی این روزا کاری جز فک جنبوندن نداره

آیا خامنه‌ای گریزی از سرنگونی دارد؟
لطفا به اشتراک بگذارید: