موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ شگردهای جدید پاچه گرفتن تو نظام آخوندی

شگردهای جدید پاچه گرفتن تو نظام آخوندی ـ موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: سلام و صد سلام به همه شما رفقای موشکاف. حالا دیگه سگ و سیله‌های عظما برای گرفتن پاچه همدیگه به شگردهای جدیدی رو آوردن. ببینید این پاسدار خالیباف برای این‌که عزیز عظما یعنی خبیثی رو دراز کنه چطوری به حرفای خود عظما آویزون میشه:

پاسدار قالیباف- ۲۴اردیبهشت

نکته دوم این‌که ما حتماً در حوزه مسائل داخلی هم بنا‌به فرمایشات و فرامین مقام معظم رهبری نیازمند یک تحول هستیم و تحول رو مقام معظم رهبری در سال ۹۹ قبل از کرونا در حرم حضرت امام دقیقاً ترسیم فرمودند و فرمودند امام اساساً امام تحول بود و ما باید آن مسیر رو در حقیقت طی کنیم، ما نیازمند یک تحول در نظام حکمرانی در داخل‌مان هم هستیم، چه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی چه در حوزه مسائل سیاست و سیاست داخلی و خارجی و چه در حوزه مسائل اقتصادی و چه در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی، نیازمند یک حکمرانی نو هستیم

موشکاف: هاهاها... اول اسم عظما رو گذاشت وسط بعد زد خبیثی رو لت و پار کرد. اینجا بود که پدر زن خبیثی طاقت نیاورد و پرید وسط و اینطوری گفت:

‌آخوند علم‌الهدی- امام جمعه خامنه‌ای و پدرزن رئیسی جلاد- ۲۳اردیبهشت

 

این سفره تنگ مردم بایستی وسعت پیدا بکند این مشکلات معیشتی باید حل بشود این جریانهای اقتصادی خب طبیعی هست این مسأله موقعیت اقتصادی امروز ما در واقع محصول مدیریت مدیران یا افراد داخلی خودمان نیست این وضعیتی هست که دشمن برای ما به‌وجود آورده

موشکاف: هاهاها منظورش اینه که آهای خالیباف. . کاری به کار داماد نداشته باش! تو به همون سیسمونی گیت خودت رو بچسب که اگر قرار باشه گندش بالا بیاد کلات پس معرکه اس. حالا تو این اوضاع و احوال قضیه خودروها هم بیخدار شده و کار کشیده به کنفرانس سخنگوی شورای نگهبان:

زیرنویس: طحان نظیف- سخنگوی شورای نگهبان رژیم- ۲۳اردیبهشت

خبرنگار: ادعایی پیرامون فروش خودروها خارج از ضابطه به تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح شد می‌خواهم ببینم آیا این موضوع توی شورا بررسی میشه به بحث صلاحیتها یا اصلاً نمی‌تواند ارتباطی پیدا کند؟ و این‌که شورا لیستی از اسامی در این خصوص داره و اطلاعی دارید؟ که جزئیاتش را بفرمایید

طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان: ببینید ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم لذا الآن اظهارنظری در این خصوص نداریم ولی اگر خلافی در این خصوص گرفته باشه باید عرض بکنم در بررسیها مورد توجه قرار خواهد گرفت.

موشکاف: معلوم شد که دعوا دعوای لحاف ملاس و به‌خاطر نمایش انتخابات بدجوری به جون همدیگه افتادن. این استخونی که اینا از همدیگه می‌جون آخرش هیچی از جسم ناقص عظما باقی نمیذاره. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۳اردیبهشت ـ عظما با جمع کردن سران قوا فیگور وحدت گرفته

پروژه کلید خوردن حذف پاسدار قالیباف در جنگ باندی
لطفا به اشتراک بگذارید: