موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۲ ـ سریال قمپزهای وعده‌درمانی خبیثی ادامه داره

سریال قمپزهای وعده‌درمانی خبیثی ادامه داره ـ موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۲

موشکاف: دوستان سلام! بچه‌های قیام سلام! سریال قمپزهای وعده‌درمانی خبیثی ادامه داره و توی این وضع خراب، بلند شده رفته سیستان و بلوچستان تا از این روضه‌ها بخونه:

آخوند رئیسی در سیستان و بلوچستان- ۲۸ رادیبهشت

تلاش‌هایی که در کشور انجام شده شاید باور پذیر نباشد برای برخی که اطلاع ندارند از این همه پیشرفتی که در کشور انجام شده به دست توانای جوانان برومند این کشور یکی از بخش‌هایی که در اون حوزه بسیار کار شده در حوزه انرژی است برق و نفت و گاز که کشور ما تولیدکننده و صادر‌کننده هست گام های خوبی برداشته شده و هم در جهت دانش بنیان کردن انرژی در کشور که فرصت آن نیست که کارهایی که انجام شده را من بخواهم عرض بکنم.

موشکاف: برق و نفت گاز چیه؟ کدوم انرژی؟ پس چرا قبض برق و گاز ملت جیب و سفره خالی‌شده رو چند برابر کردی فعلاً بیا جواب گرونیا رو بده که حالا شوری آش زبون آشپزای عظما رم تو جمعه‌بازارا دراز کرده و از ترسشون اینطوری بهت لگد میزنن:

آخوند مطیعی- امام جمعه خامنه‌ای در سمنان- ۲۷اردیبهشت

بنده در این جایگاه و در این مجلس فاخر و وزین عرض می‌کنم واقعاً مردم‌مان را باید تشکر و قدردانی ازشان داشته باشیم با همه این گرانی‌ها با همه گرفتاریها با همه مشکلات اقتصادی که برایشان هست ببینید پا کار نظام شان هستند حالا بعضی‌ها می‌خواهند ترویج کنند که مثلا مردم اگر در وضع قیمت‌ها درست نشه می‌خواهند متصل کنند بگویند آقا مردم در اجتماعات شرکت نمی‌کنند در انتخابات شرکت نمی‌کنند

موشکاف: ترسشون هم از طوفانیه که تو راهه با لشگر جوونای شورشی و بدجوری داره عظما رو می‌لرزونه:

آخوند بوشهری – عضو خبرگان ارتجاع- ۲۷اردیبهشت

به جوان عزیز مان بگوییم دیدید در سال۱۴۰۱ چه اتفاقی افتاد توی این کشور؟ شاهد بودید؟ شنیدید؟ اونها ارزشهای ما را نشانه گرفته بودند

موشکاف: نمیخواد به جوونا بگی. جوونا خودشون میدونن که چه بلایی سر عظما آوردن. همون بلایی که اژه‌ای گوشخوار از ترسش مجبوره از این نمایشها بازی کنه.

 

اژه‌ای گوشخوار- بجنورد- ۲۷اردیبهشت

یکی از مسایلی که در سال گذشته پیش آمد مسایل هم اغتشاشات بود هم اعتراضات (همهمه و اعتراض دانشجویان/ اعتراضات) عنایت که نفرمودید گفتم هم اغتشاشات بود هم اعتراضات اموال مردم خسارت خورد به ضرر بود دشمن سو استفاده کرد به ضرر بود اما قطعاً بعضی از افراد هم معترض بودند اغتشاشگر نبودند وابسته به بیرون نبودند وابسته به سرویس‌ها نبودند در مقابل اونها چه کار شد؟

موشکاف: خلاصه که هوا خیل پسه و وضع عظما خراب‌تر از این حرفاس که خبیثی با وعده‌درمانی و نمایش انرژی بتونه قضیه رو ماستمالی کنه. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲۵اردیبهشت۱۴۰۲ ـ شگردهای جدید پاچه گرفتن تو نظام آخوندی

بحران در حاکمیت یک‌دست!
لطفا به اشتراک بگذارید: