موشکاف ۳۰اردیبهشت۱۴۰۲ ـ قمپزهای خبیثی داره بدجوری کار دستش میده

قمپزهای خبیثی داره بدجوری کار دستش میده ـ موشکاف ۳۰اردیبهشت۱۴۰۲



موشکاف: سلام به همه رفقای موشکاف و با مرام خودم. قمپزهای خبیثی داره بدجوری کار دستش میده. بلند شد رفت سیستان و بلوچستان یه قمپز دوغکی در کرد فکر کرد الآن بقیه ماستارو کیسه می‌کنن:

آخوند رئیسی- سیستان و بلوچستان- ۲۸اردیبهشت

ابراهیم رئیسی: من می‌خوام به حاکمان افغانستان عرض بکنم که این مطلب ما را مطلب عادی تلقی نکنند بسیار جدی بگیرند من دارم اخطار می‌کنم به مسئولان و حاکمان افغانستان از حاکمان افغانستان می‌خواهم که این مطلب بنده را بسیار جدی بگیرند و سریعاً اقدام کنند .

موشکاف: بعد هم تی وی ریش خبر رو طوری داد که انگار طرف مقابل ترسیده و جا زده:

تلویزیون رژیم- ۲۹اردیبهشت

طالبان اعلام کرد در سال‌های اخیر در افغانستان خشکسالی رخ داده است و سطح آب پایین آمده در این بیانیه آمده است امارت اسلامی تمام تلاش خویش را به خرج می‌دهد که آب تعهد شده به مردم ایران برسد.

موشکاف: اما وقتی خبرگزاریهای دیگه دنیا خبر رو دادن معلوم شد بهش گفتن بشین سرجات و این نوع حرف زدن دیگه تکرار نشه:

خبرگزاری آناتولی- ۲۸اردیبهشت

دفتر نخست‌وزیری دولت موقت طالبان در افغانستان طی بیانیه‌یی در واکنش به اظهارات ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران در مورد حقابه رود هیرمند اعلام کرد: مقامات ایرانی باید درخواست خود را با الفاظ مناسب بیان کنند. اگر چنین اظهاراتی مطرح شود، به نفع هیچ طرفی نیست و نباید تکرار شود .

موشکاف: این لگدهایی که داره نثار عظما و رئیس‌جمهورش بشه فقط لگدهای داخلی و بین‌المللی هم نیست. تو خود نظام و باند عظما هم یکی مثل اژه‌ای گوشخوار اینطوری باهاش تصفیه حساب می‌کنه.

خبرگزاری میزان- اژه‌ای گوشخوار- ۲۹اردیبهشت

در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مردم و دوقطبی‌سازی و چندقطبی‌سازی در جامعه پیرامون یک سوژه است؛ در برخی موارد، راهبرد دشمن ایجاد اختلاف میان مسئولان است؛

متأسفانه شورای عالی همآهنگی سران قوا با توجه به اختیارات و ظرفیتهایی که داشت، نتوانست به‌نحو مطلوبی عمل کند؛

موشکاف: هاهاها... عجب لگدبارونیه بابا... از همه طرف دارن خبیثی و عظما رو می‌کوبن. اما ضربه اصلی و آخر اختصاصی مردم ایرنه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

مطالب مرتبط



موشکاف ۲۹اردیبهشت۱۴۰۲ ـ سریال قمپزهای وعده‌درمانی خبیثی ادامه داره

سفر فضاحت‌بار رئیسی جلاد به سیستان و بلوچستان و قدردانی از قاتلان هموطنان بلوچ

 
لطفا به اشتراک بگذارید: