موشکاف ۲خرداد۱۴۰۲ ـ پاسدار قالیباف هم ول کن ریش عظما نیست

پاسدار قالیباف هم ول کن ریش عظما نیست ـ موشکاف ۲خرداد۱۴۰۲

قالیباف در همایش صندوق توسعه رژیم:

ما نیازمند یک تحول در نظام حکمرانی در داخل‌مان هم هستیم، چه در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی چه در حوزه مسائل سیاست و سیاست داخلی و خارجی و چه در حوزه مسائل اقتصادی و چه در حوزه مسائل دفاعی و امنیتی، نیازمند یک حکمرانی نو هستیم که مبتنی بر آن تحولی که در گام دوم تبیین شده حرکت بکنیم.

البته بدون شک در این مسیر ما چالشهای جدی هم داریم ما به‌هرحال یک دیوان‌سالاری بسیار کهنه ولی مستحکم و سرکش که من بارها در جاهای مختلف گفتم، گفتم امروز در کشور سه قوه وجود نداره، چهار قوه وجود دارد، یک قوه دیوان‌سالاری بر سه قوه دیگر داره حکمرانی می‌کند.

یکی از آن پازل‌هایی که امروز باقی مانده و در دستور کار است، طرح مربوط به مدیریت تضاد منافع که این را به قانون تبدیل کنیم و پیش برویم. این به ما نشان می‌دهد که این مسیر مسیر سختی است، مسیر زمان بری است نیازمند به جهاد تصمیم داره برای ما مسئولان...

این تصمیم را شجاعانه بگیریم حاضر باشیم برای این تصمیم سختی‌ها و تلخی‌هایش را بپذیریم...

امروز تورم محصول رشد نقدینگی است از کجا بر میاد از ناترازی عملیاتی بودجه و از ناترازی بانکها این روشن است برای همه ما و نتیجه اون چی می‌شه میشه سلطه مالی بر سلطه پولی یعنی انهدام همه تولید در کشور و سوداگری و همین که امروز ما شاهد هستیم و می‌بینیم.

امروز در شرایط بد اقتصادی بیشترین فشار به مردم است این مردم‌اند که اقتصاد رو به ثبات می‌رسونند نه ما در تصمیمات مجلس و قانون‌گذاری‌مون و دولت.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۳۰اردیبهشت۱۴۰۲ ـ قمپزهای خبیثی داره بدجوری کار دستش میده

سوزوگداز پاسدار قالیباف از تهاجم و عملیات جوانان آزادیخواه بلوچ در منطقه مرزی سراوان

 
لطفا به اشتراک بگذارید: