موشکاف ۳خرداد۱۴۰۲ ـ این پاسدار سلامی به چه قمپزدرمانی هایی رو آورده

این پاسدار سلامی به چه قمپزدرمانی هایی رو آورده ـ موشکاف ۳خرداد۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستای همیشگی موشکاف. تو روزایی که پاسدارا لت و پار میشن و سگ و سیله‌های عظما به شرشر افتادن، ببینید این پاسدار سلامی به چه قمپزدرمانی‌هایی رو آورده.

پاسدار سلامی- سرکرده سپاه- خبرگزاری تسنیم- ۱خرداد

«سپاه بلد است چگونه زیر دید و تیر دشمن قدرت بسازد... سپاه مانند آب جاری است که تغییر شکل می‌دهد اما ماهیت خود را از دست نمی‌دهد. سپاه نیز چنین است و سیالیت و بن‌بست شکنی از ویژگیهای سپاه است».

موشکاف: هاهاها... بپا یه وقت رودل نکنی. چه نوع قدرتی میخوای بسازی؟ قدرت مستعان؟ هاهاها... جای این حرفا عمامه عظما رو بچسب که وضع خیلی خرابه تو اصطبل ولایت سر یه شمارش رأی کار به بزن بزن کشیده. هاهاها

اعتماد آنلاین- ۲خرداد

درگیری فیزیکی در انتخابات هیأت‌رئیسه مجلس اختلاف بر سر شمارش آرای ذوالنوری و نیکزاد برای نایب‌رئیس دوم در حدی بود که که حتی منجر به درگیری بین مرتضی محمودوند نماینده خرم‌آباد و مهدی عیسی‌زاده نماینده میاندو آبشد.

درگیری در مجلس آخوندی- ۲خرداد

صدای صحنه

موشکاف: حالا این پاسدار خالیبافی که تو شمارش بقیه دست برده و اونا رو به جون هم انداخته، همونیه که رأی رئیس شدن خودشو اینطوری میخونه:

پاسدار قالیباف- رئیس مجلس آخوندی- ۲خرداد

آقای قالیباف رأی آوردی اولین رأی / خداوکیلی تحفه هستی تحفه!

قالیباف اجازه بدید:... نتیجه آراء انتخاب رئیس را اعلام بکنم محمد باقر قالیباف با ۲۱۰ رأی

موشکاف: از اون طرف تو همین اصطبل ولایت مدام به خبیثی و عظما شاخ می‌زنن و از ترس وضعیت انفجاری، زور می زنن تا خودشون رو در ببرن:

آصفری- عضو مجلس ارتجاع- ۲خرداد

متأسفانه مسکن ملی هم که در بعضی از شهرهای ما خوابیده امروز پروژه مسکن ملی در خیلی از شهرها در شهرستان اراک خود ما ۸۱۰۰ واحد را شروع کردند کمتر از ۵درصد پیشرفت فیزیکی داره.

کوچکی نژاد- عضو مجلس ارتجاع- ۲خرداد

‌بانکها که قفل شده وام پرداخت نمی‌کنند حتی وام‌های جزیی را امروز پرداخت نمی‌کنند از اونطرف هم مردم درآمد ندارند مسکن هم بالا رفته .

موشکاف: آررره اینطوریاس. عظما و پاسداراش هم فعلاً باید قاچ زین رو بچسبن قدرت ساختن و این حرفا پیشکش... هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۲خرداد۱۴۰۲ ـ پاسدار قالیباف هم ول کن ریش عظما نیست

پاسدار سلامی سرکرده سپاه خامنه‌ای: تصور همه این بود که نظام در آستانه فروپاشی است
لطفا به اشتراک بگذارید: