موشکاف ۶خرداد۱۴۰۲ ـ شاخ بازی دولت ورشکسته با اصطبل ولایت

شاخ بازی دولت ورشکسته با اصطبل ولایت ـ موشکاف ۶خرداد۱۴۰۲

موشکاف: سلام و صد سلام به شما رفقای همیشگی موشکاف. سریال شاخ بازی دولت ورشکسته خبیثی و سگ و سیله‌های عظما تو اصطبل ولایت هم‌چنان ادامه داره. از یه طرف خبیثی مدام در حال باید درمانیه و میخواد با ایشالا ماشالا همه چی رو ماستمالی کنه:

آخوند رئیسی- سایت ریاست‌جمهوری رژیم- ۴خرداد

من ضروری می‌دانم یک واکاوی بکنیم نسبت با آنچه در سال۱۴۰۱ انجام شد از نحوه تنظیم و تدوین و تنظیم و تصویب و ابلاغ دستورالعمل‌های موجود ببینیم در این فرآیند کجای کار اشکال داشت که دستورالعمل‌ها دیر رسید

چرا در مرحله تصویب کار دچار اشکال می‌شه؟ ما مسأله مان هفته نیست روز نیست ساعت است ساعت میزنه اگر فردا می‌توانید روز جمعه جلسه تشکیل بدهید و تصویب کنید حتماً به شنبه نگذارید.

موشکاف: کار به‌جایی رسیده که خبیثی خودشم به خودش سیخ می‌زنه و می‌خواد باید درمانیهای خودشو واکاوی کنه هاهاها. از اون طرف خالیباف که لنگه خبیثی تو اصطبل ولایته، می‌پیچه جلوش و اینطوری دست رقیب عمامه دارشو رو می‌کنه:

پاسدار قالیباف- تلویزیون رژیم- ۴خرداد

ما تا زمانی که اقتصاد مان دولتی باشه وضع‌مان همین است هر چقدر هم درآمد داشته باشیم باز هم مشکلات ما حل نمی‌شه ما همین‌طور که جنگ مان را مردمی اداره کردیم اقتصاد مان را هم باید مردمی بشه

موشکاف: کار به‌جایی رسیده که حتی بوفالوی نظامم برا این‌که از پشت داماد جلادش در بیاد مجبور خودشو به‌نفهمی بزنه که انگار نمی‌دونه لایحه رو خود دامادش به‌مجلس فرستاده و با یه پشتک وارو پاجه قالیباف و مجلسیاشو بگیره:

 

 

آخوند علم‌الهدی- امام جمعه خامنه‌ای در مشهد و پدرزن رئیسی جلاد- ۵خرداد

آقا این لایحه حجابی که فرستادند به مجلس این نماینده‌ها بنشینند حساب کنند واقعاً لایحه لایحه حجاب است یا لایحه صیانت از بی‌حجابی ست؟ شما نماینده مجلس نمی‌دانی پشتش کی هست؟ شما نمی‌دانید پشت این حالا یک لایحه‌یی دادن شما کمیسیون فرهنگی‌تان کمیسیون قضایی‌تان بنشینید عزیزان برادران ببینید دارید چی رو تصویب می‌کنی

موشکاف: همه این شاخ زدنها و لنگ و لگد انداختن ها یه دلیل بیشتر نداره او اون هم ترسشون از آخر و عاقبت نظامه. همون که این پاسدار کتک خورده و هراسون اینطوری لوش میده:

‌پاسدار مجتبی فدا- سرکرده سپاه ضد صاحب الزمان اصفهان- ۴خرداد

گفته بود در آینده نزدیک ما بیرون خواهیم آمد انقلاب خواهیم کرد و شما آخوندها و پاسداران اعدام خواهیم کرد خودم در یکی از شبها از ۳۲نفر افرادی که در خیابانهای اطراف اصفهان دستگیر کردیم بیست و دو تاشون کوکتل مولوتف داشتند کوکتل مولوتف تو شهر اصفهان دانه‌ای ده‌هزار تومان خرید و فروش می‌شد با یکی‌شان نشستم صحبت کردم گفتم کوکتل داشتی؟ گفت بله آتیشم زدی؟ بله پشیمون نیستی؟ خیر می‌ریم زندان ایراد نداره گفتم خب حالا قبل از این‌که بری زندان تعهد بده دیگه از این کارها نکنی گفت من تعهد بدهم؟ گفتم پس کی؟ گفت شما گفتم چرا من گفت بیست روز دیگه ما بیرون از زندان در مقابل شما نشستیم و شما را محاکمه خواهیم کرد

موشکاف: هاهاها... بله... تازه کجاشو دیدی؟ دمار از روزگارتون در میارن. عظما آماده رپتو پتو باش که هوا خیلی پسه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۳خرداد۱۴۰۲ ـ این پاسدار سلامی به چه قمپزدرمانی هایی رو آورده

اذعان پاسدار قالیباف به‌دزدیدن حقوق بازنشستگان
لطفا به اشتراک بگذارید: