موشکاف ۸خرداد۱۴۰۲ ـ اوضاع خراب عظما و زهوار دررفتگی دولت

اوضاع خراب عظما و زهوار دررفتگی دولت ـ موشکاف ۸خرداد۱۴۰۲

موشکاف: سلام به همه شما دوستای با مرام موشکاف. هرچی از اوضاع خراب عظما و زهوار در رفتگی دولت نورچشمیش براتون بگم باز هم کمه. ببینید اصطبل ولایتی که قرار بود حامی خبیثی باشه حالا چطوری سکه یه پولش می‌کنه:

سعیدی- عضو مجلس ارتجاع- ۷خرداد

در شرایطی که چهار شهرستان قصرقند، کنارک، دشتیاری و زرآباد فاقد حتی یک تخت بیمارستانی هستند رئیس جمهور در اندونزی قول تجهیز ۱۲بیمارستان را می‌دهند آقای رئیسی به کجا چنین شتابان؟ اول دردهای بی‌پایان مردم سیستان و بلوچستان را ببینید و بعداً به فکر مردم اندونزی باشید .

موشکاف: هنوز دو روز هم از روضه‌های عظما برای اصطبل ولایت نگذشته بعد اینا اومدن خبیثی رو گذاشتن گوشه رینگ و از ترس مردم و طوفانی که تو راهه همینجوری دارن چپ و راست خبیثی رو می‌کوبن:

محمودی- عضو مجلس ارتجاع- ۷خرداد

آیا خبر دارید مرغ و گوشت به چه قیمت به دست مصرف کننده میرسید؟

آقای رئیس جمهور از مشکلات جدی بازنشستگان کشوری لشگری و تأمین اجتماعی و عدم توجه مسئولان مربوطه اطلاعاتی به حضرتعالی می‌رسد؟ جناب آقای رئیس جمهور آیا به حضرتعالی گزارش داده‌اند که طی یک‌سال گذشته هیچ تسهیلات بانکی حتی با نرخ ۲۳درصد به هیچ قشری اعم از کسبه و اصناف و مردمی که به‌خاطر عدم توانمندی مدیران اقتصادی شما گرفتار شده‌اند پرداخت نگردیده است.

 

موشکاف: قضیه به همینجا ختم نمیشه. همه اینا زنگ خطره. همه شون میدونن آتیش که بیاد اول و آخرشون رو با هم خاکستر می‌کنه. به‌خاطر همین مدام جیغ و داد می‌کنن.

‌پزشکیان- عضو مجلس ارتجاع- ۷خرداد

مردم صدای‌شان بلند است ما در مجلس باید این صدا رو بشنویم نه این‌که اگر کسی صدا بلند کرد بیاییم به جای این‌که این آلارم را این زنگ خطر را که مردم دارند اعلام می‌کنند بگیم آقا شما حق ندارید بریزید بیرون فعالیت علیه نمی‌دانم امنیت ملی بگیریم یک عده را زندان بکنیم و مشکل برایشان ایجاد کنیم زنگ خطر مردم برای که نمی‌توانند زندگی کنند رو باید ما بشنویم

موشکاف: این یعنی عظما بزآوردی. یعنی بادکنکت بدجوری ترکید. وقتی این هم‌باندیا و همکاسه‌ها هم خبیثی رو اینطوری می‌کوبن، پس طرف چطوری سر کاره؟ چه غلطی داره می‌کنه؟ عظما این شکستو نوش جون کن تا نوبت بقیه‌اش هم برسه. هاهاها. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط

موشکاف ۶خرداد۱۴۰۲ ـ شاخ بازی دولت ورشکسته با اصطبل ولایت

نامه سری مخبر به خامنه‌ای بابت بدهیهای سوریه به ایران
لطفا به اشتراک بگذارید: