بلینکن در تماس با نخست‌وزیر آلبانی حمله سایبری ایران به آلبانی را محکوم کرد 

بلینکن در تماس با نخست‌وزیر آلبانی حمله سایبری ایران به آلبانی را محکوم کرد 
۱۴۰۱/۶/۲۳

بلینکن وزیر خارجه آمریکا در تماس با ادی راما نخست‌وزیر آلبانی حملهٔ سایبری رژیم ایران به سیستم کنترل مرزی آلبانی را محکوم کرد و بر اهمیت همکاری با آلبانی برای امنیت منطقه‌ای تأکید نمود.

 

مطالب مرتبط

گزیده‌ای از گزارش مایکروسافت درباره حملات سایبری رژیم ایران به آلبانی

دعاوی مضحک و وقیحانه سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم در مورد حملات سایبری تروریستی رژیم به زیرساختهای آلبانی

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط