هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم کننده مرزهای دوست و دشمن در منطقه است

مسعود رجوی - ۱۳دی ۱۳۹۸

هلاکت قاسم سلیمانی ترسیم کننده مرزهای دوست و دشمن در منطقه است. کسانی که با رژیم و قاسم سلیمانی هستند ماهیت ارتجاعی خود را برملا می‌کنند و نیروهای میرا و محوشونده هستند.

قاسم سلیمانی : امروز شما این زباله‌های بیرون ریخته ملت ایران را، منافقین و ضدانقلاب را جمع می‌کنید. به اینها دل بستید، این آمریکا اینه. یه دختره ولگردی را، یک زن ولگردی را تلویزیون به تلویزیون می‌چرخانید، امیدتان به اینه. اینه همه توان شما. اشتباه بزرگی می‌کنید. می‌دانید قدرت ما را در منطقه، می‌دانید توان ما را. می‌دانید توان ما را در جنگ نامتقارن چگونه است.

قاسم سلیمانی: شمازباله‌های بیرون ریخته ملت ایران، چه غلطی کردید که امروز برای ما خط و نشان می‌کشید بدانید هیچ شبی نیست ما نخوابیم و به شما فکر نکنیم بدانید در آنجایی که فکر نمی‌کنید ما در نزدیک شما هستیم.

ما ملت شهادتیم، ما ملت امام حسینیم بیا ما منتظریم مرد این میدان ما هستیم برای شما، شما می‌دانید این جنگ یعنی نابودی همه امکانات شما

این جنگ را شما شروع می‌کنید اما پایانش را ما ترسیم می‌کنیم.

مسعود رجوی ـ ۱۹فروردین ۹۸

در آستانهٔ ورود به سال جدید، خلیفهٴ خون‌ریز، سرکرده کشتارگر نیروی قدس سپاه پاسداران را با بالاترین نشانهای حکومتش به تماشا گذاشت تا همه حساب کار خودشان را بکنند. البته با بلاهت برای او آرزوی «شهادت» هم کرد.

ما کاملاً موافقیم که آخوند رئیسی و پاسدار سلیمانی به لاجوردی و صیاد شیرازی ضمیمه شوند. لعنت خدا و خلق خدا بر همه آنان باد.

لطفا به اشتراک بگذارید: