چای خوردن سرجلاد سلیمانی از فلاسک ربوده شده از اشرف با کاپشن مشکی فرم مجاهدین

کشتار تکریت ـ اسفند ۱۳۹۳

این عکس که نخستین بار در ۵مارس ۲۰۱۵ در سایت لانگ وار ژورنال متعلق به بنیاد دفاع از دموکراسی ها در آمریکا منتشر شده است جلاد قاسم سلیمانی را در حال نظارت بر کشتار در تکریت در عراق پس از لشکرکشی رژیم در اسفند ۱۳۹۳ به این منطقه نشان میدهد. چندین گروه از وحوش به‌اصطلاح شیعه عراقی در این تهاجم برای تصرف تکریت و کشتار و سربریدن ها شرکت داشتند که تماماً تحت فرماندهی نیروی قدس اداره میشدند.

در همان زمان رئیس ستاد ارتش آمریکا در کمیته نیروهای مسلح در مجلس سنای این کشور نسبت به کشتار انتقام جویانه شبه‌نظامیان شیعی که دو سوم نیروهای در حال جنگ در تکریت را تشکیل می‌دادند هشدار داد.

به‌نوشته لانگ وار ژورنال خبرگزاری فارس متعلق به سپاه پاسداران ایران نیز حضور سلیمانی را در تکریت مورد تأیید قرار داد که از یک رژه نظامی کتائب ضدامام علی در کمپ اسپایکر در نزدیکی تکریت بازدید میکرد.

در این عکس سرجلاد سلیمانی از فلاسکی چایی می‌خورد که بر روی آن کلمه «انبار مراسم» نوشته شده و مزدوران رژیم پس از ربودن اموال مجاهدین از قرارگاه اشرف به‌دنبال قتل‌عام ۱۰شهریور ۱۳۹۲ در اشرف

حتی به خود زحمت نداده‌اند کلمه و عبارتی را که به‌وضوح حاکی از سرقت اموال مجاهدین در اشرف است از روی فلاسک پاک کنند. شاید هم سر جلاد قاسم سلیمانی به این وسیله قصد قدرتنمایی داشته تا نشان بدهد از فلاسکی چای می‌خورد که از مجاهدین برده است.

علاوه بر این او کاپشن فرم مشکی همه مجاهدین در ارتش آزادیبخش را به تن دارد که آن را هم از انبارهای اشرف سرقت کرده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: