موشکاف: به قول معروف دماغ سوخته و عمامه سوخته می خریم

۱۴۰۵/۴/۱

موشکاف: دوستا و رفقای باصفا، اشرف‌نشونای جسور و باوفا، هزار سلام و دست‌مریزاد به همتون.

بنده موشکاف یه بار دیگه می‌خوام از صمیم قلب به همه‌تون تبریک و هزار ماشالله بگم که روز شنبه هرچه پس‌مانده‌های شیخ و تفاله‌های شاه رشته بودن، پنبه کردین و به همه طرف‌حسابا نشون دادین که عاشقای ایران و ایرانی از حقشون سر سوزنی کوتاه نمیان و هر جور شده صداشون رو به گوش عالم و آدم می‌رسونن و هر قیمتی هم باشه واسش می‌دن.

بعله! هاهاهاها

موشکاف: دمتون گرم و دست‌مریزاد هاهاهاها!

رفقا، حالا ببینید خبرگزاری رسمی نظام پابه‌گور ولایت در مورد علت اینکه چرا آخوندا دست به دامن فرانسه شدن تا جلو تظاهراتی رو در فاصله چند هزار کیلومتری بگیرن، چی می‌گه. ملاحظه کنین:

خبرگزاری رژیم ـ ایرنا ـ ۳۰ خرداد

«لندن ـ ایرنا ـ شهربانی پاریس برگزاری تجمعی را که قرار بود روز شنبه به فراخوان گروهک منافقین و برخی گروه‌های همسو با آن در پایتخت فرانسه برگزار شود، ممنوع اعلام کرد.

گروهک منافقین و شبکه‌های وابسته به آن در اروپا طی هفته‌های گذشته تلاش گسترده‌ای برای تبلیغ این برنامه در فضای رسانه‌ای و مجازی به راه انداخته بودند و آن را به عنوان یک گردهمایی بزرگ علیه نظام جمهوری اسلامی ایران معرفی می‌کردند.

در میان برگزارکنندگان این برنامه نام شورای موسوم به "ملی مقاومت" که ویترین سیاسی سازمان منافقین محسوب می‌شود، به چشم می‌خورد.

این جریان تلاش داشت با سوءاستفاده از برخی شعارهای حقوق بشری، برنامه‌ای علیه جمهوری اسلامی سازماندهی کند.»

موشکاف: واوایوای وای!

به قول معروف، دماغ سوخته و عمامه سوخته می‌خریم! هاهاهاها!

خوبه جوابو از یکی از حامیا و دوستای این مقاومت بشنویم:

کهکشان ایران آزاد ـ کاتلین دپورتر ـ نماینده پارلمان بلژیک ـ ۳۰ خرداد:

«آینده ایران توسط دخالت خارجی تعیین تکلیف نمی‌شود، بلکه توسط مقاومت سازمان‌یافته ایران در داخل و کانون‌های شورشی سازمان مجاهدین خلق تعیین تکلیف می‌شود. این مسیری است که من از آن حمایت می‌کنم.

من ادای احترام می‌کنم به زنان و مردان کانون‌های شورشی و امیدوارم که برخی از کانون‌های شورشی بتوانند این برنامه را ببینند و پیام ما را بشنوند.»

موشکاف: بعله، بنازم کانون‌های شورشی رو که همه‌جا طرفدار دارن! هاهاهاها!

اما برای حسن ختام این برنامه، یه بار دیگه به کوری چشم ساواکیا و سپاهیا و همه سگ و سیله‌های ولایت، یه تیکه دیگه از کاروان اشرف‌نشونای باصفا و بامرام و صحنه‌های ایستادگیشونو با هم ببینیم:

موشکاف: ماشاالله! بنازم دل شیر شورشی‌ها رو، خدا بیشترشون کنه! هاهاهاها!

دوستان، عزت زیاد 

لطفاً به اشتراک بگذارید:
TelegramXFacebookEmailPinterest

خبرهای مرتبط