عظما تو زباله دونیه ـ موشکاف

موشکاف: سلام به همه رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. سلام به اونایی که عظما و نظامشو همچین لت و پار کردن که سگ و سیله‌های عظما مجبور شدن چنین ذکر مصیبتی بخونن:

‌آخوند اسماعیل شاکر ـ امام جمعه خامنه‌ای در اردکان ـ ۱۸آذر

الان آمدند هجمه خود را بردند روی تخریب شخصیت مقام معظم رهبری کمترین موضوعی پیدا می‌کنند توی رسانه‌ها می چسبانند به رهبری وجهه و چهره رهبری را خراب کنند چون می‌دانند امروز یکی از استوانه‌های حفظ این نظام شخص معظم مقام رهبری ست و می‌خواهند این را در چشم مردم تخریب کنند.

موشکاف: هاهاها. معلومه شعارهای مردم خیلی عظما رو درب و داغون کرده. وجهه کدومه؟ چهره کجا بود؟ عظما تو سرازیری زباله دونیه. این آه و ناله‌ها هم به جایی نمیرسه. یه تیکه از مردم بشنفین تا بیشتر روشن بشه که اینا از کجا سوختن:

آخوند حسین طائب ـ خبرگزاری مهر ـ ۱۷آذر

دشمنان در تلاش هستند مردم را از ولایت جدا کنند، زیرا رمز پیروزی ما پیوند امت با ولایت است.

موشکاف: این هم جواب مردم به دشمن اصلیشون... عظما و خمینی دجال رو با هم می‌کوبن. دم هموطنان خودم گرم:

موشکاف: البته این دلواپسی عظما مال امروز و دیروز نیست. مدتهاست که پاسدارا و آخوندا دارن جلزولز می‌کنن و خودشون رو به در و دیوار می‌کوبن، اما قیام اومد و این کوره رو حسابی تابوند:

پاسدار مهدی سیاری ـ جانشین اطلاعات سپاه ـ ۳آذر

دشمنان سال گذشته طوری برنامه‌ریزی کردند که تمام تمرکز بر روی تخریب مقام معظم رهبری باشد، لذا امروز هم شاهدید از شروع فتنه تمام شعارها علیه ایشان است.
موشکاف: بععععععله. دشمنای برانداز برنامه‌ریزی کردن اون هم چه برنامه‌ریزی ای. هدف هم رأس نظامه. این هم یه چشمه دیگه اش. مرحمت زیاد دوستان.

 

مطالب مرتبط 

هشتاد و ششمین روز قیام - به آتش کشیدن پادگان سپاه در اهواز و دفتر بسیج دانشگاه شریف

تجدید عهد با شهید قیام محسن شکاری - قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان + فیلم

 

 

 

لطفا به اشتراک بگذارید: