گزیده‌ای از بیست و هفتمین گلریزان همیاری با سیمای آزادی ـ روز اول ۲۳دی

‌آذربایجان

تجدید عهد کانون‌های شورشی آذربایجان سرزمین بابک، ستار، حنیف کبیر و سردار شهید موسی خیابانی

با درود و سلام به رهبری مقاومت برادر مسعود و خواهر مریم و سازمان پرافتخار مجاهدین خلق ایران

و شورای ملی مقاومت که با بیش از چهار دهه مبارزه و استقاومت و از جان گذشتگی در مقابل هیولای خونخوار ولایت با پرداخت سنگین‌ترین هزینه‌ها و فدای بیکران با ضربات پی در پی و مستمر در صحنه های داخلی و خارجی، رژیم فاشیستم مذهبی آخوندی را در بحران لاعلاج و پرتگاه سرنگونی قرار داده است و در فار جدید و سرنوشت‌ساز قیام شورش کانون‌های شورشی آذربایجان با وفا به عهد و پیمانشان متعهد هستند با ارتقاء و سازمان‌یافتگی و تشکیل تیم‌ها و گروه‌ها و یکان‌های رزمی با مشی و استراتژی آتش جواب آتش و تهاجم حداکثری به نمادها و سرکوبگران و مزدوران و حوزه های جهل و جنایت مراکز حکومتی، استمرار قیام را تضمین می‌نمایند. در نهایت ارتش آزادیبخش ملی در سراسر میهن با نبردی آتشین و آخرین تیر ترکش و ضربه نهایی رژیم فاسد و پوسیده ولایت فقیه را سرنگون و برای همیشه به زباله‌دان تاریخ همانا جایگان اصلی‌شان خواهند ریخت و در پایان، مردم آذربایجان همواره از همیاری سیمای آزادی حمایت کرده است و حمایتشون را در بیست و هفتمین گلریزان سیمای آزادی با جان و دل اعلام می‌دارند. مرگ بر اصل ولایت فقیه- مرگ بر خامنه‌ای لعنت بر خمینی- نه سلطنت نه رهبری دموکراسی برابری‌- پیش به سوی برقراری جمهوری دمکراتیک نوین ایران.

فریده از هلند

خواستم یک پیامی خطاب به کانون‌های شورشی قهرمان بگویم که ای دلاوران ای قهرمانان مجاهد و ای رزمندگان فداکار که با رژه آزادی و بانک رسای قسم به خون یاران ایستاده‌ایم تا پایان و سرخم قدغن را سر می‌دهید، می‌دانید که ما هم در این‌جا پشتیبانان شما و با شما همگام و هم‌آوا هستیم و خواهیم بود.

تماس تلفنی بنان ـ نروژ ۶۰۰هزار کرون

اکنون در پرتو این جانفشانی‌ها و خون‌ها خلقی‌به‌پاخاسته و حق خودش را طلب می‌کند. و میهن خودش را که اشغال شد تو این ۴۳سال می‌خواهد پس بگیرد. ولی متأسفانه مثل همه بزنگاه‌های تاریخ باز هم زاغ و زغن‌های سیاسی سر و کله شون پیدا شده. روزگاری غریبی است واقعاً دیو و دد و دیوسفتان و دیوخواهان باز هم مثل صدسال گذشته میخواهند پیشتازان این راه را پیشتازان آزادی را با شیطان‌سازی با لجن‌پراکنی با سانسور در مسلخ دیکتاتوری وابستگی قربانی بکنند.

‌حسین یعقوبی ـ آلمان ـ ۵هزار یورو کمک جمعی

الان در واقع از این جهت همیاری با همیاری بیست و هفتمین همیاری سیمای آزادی مهم هست چون مصادف با قیام هستش و ارتجاع و استعمار دشمنان آزادی مردم ایران دشمنان تاریخی داخلی و بیرونی آزادی مردم ایران می‌خواهند که تو این مقطع قیام را به انحراف بکشانند و در واقع شرایط عینی جامعه طوری هستش بین خلق و حاکمیت طوری هستش که هیچ‌گونه راه بازگشتی برای خامنه‌ای نگذاشته و یکی ازموتورهای اصلی این قیام کانون‌های شورشی و عنصر پیشتاز است.

مسعود از آلمان ـ ۱۳هزار و ۶۱۰یورو کمک جمعی

در واقعیت شرایطی که الآن آقای کلانی ما در شرایط تاریخی و سرنوشت سازی از تاریخ میهنمون قرار گرفتیم که ارتجاع و استعمار سعی در به انحراف کشاندن این قیام و سکوت و یا خاموش کردنش هستند مثل دفعات گذشته و رسانه‌یی داریم که به‌طور مستقل و بدون وابستگی به جریانات خارجی و یا کشورهای دیگه فقط با اتکا و با پشتوانه حمایت‌های مردمی پوشش دهند قیام مردم برای آزادیه.

آرش مرندی

در مورد رادیکالیسم قیام بیشترین چیزی که برای خودم انگیزاننده بود شعار سر خم غدقن بود که در مراسم قهرمان محسن شکاری شنیدیم. این یک حرفی هست که مجاهدین از روز اول زدند و الآن همه مردم ایران به این رسیدن که مبارزه کردن تنها راه برای آزادی رسیدن است.

پویا عبدی

مردم تو شعارهایی که می‌دهند خیلی روشنه از روز اول گفتند مرگ بر خامنه‌ای و امسال سال خونه سیدعلی سرنگونه و سرنگونی می خواهند.

دکتر سمیرا اردلان

این قیام ریشه هایی در جامعه و تاریخ ایران دارد و این طور نبوده که یک شبه جوانان و مردم ایران انقلابی شده و اینطوری و رادیکال علیه دشمن اصلی یعنی خامنه‌ای شعار می‌دهند. به نظر من با جدی شدن خطر سرنگونی رژیم توطئه علیه مجاهدین خیلی بیشتر شده چون زحمایت ۴۰ساله مجاهدین داره روزبه‌روز به هدف نهایشش نزدیکتر می شه. دوست دارم همینجا در پایان به برادر مسعود عزیز سلام کنم و بگویم این شما بودید که نه تنها راه مقاومت را باز کردید بلکه با فدای بی نظیر اجازه دادید که مقاومت ادامه پیدا کنه و این طور شد که ما هم توانستیم برای مردممنون و برای آزادی کشورمون مبارزه کنیم.

فهیمه ـ  استرالیا

چقدر خوب شده که گلریزان امسال را ما همزمان با قیام انقلاب نوین دمکراتیک مردم ایران داریم.

رضا ـ آمریکا

فقط به‌خاطر کسانی که بر علیه مجاهدین می‌نویسند و می‌خواهند چنین نشون بدهند که مجاهدین بچه‌هاشون رو رها کردند نمی‌دونم مجاهدین عاطفه انسانی نداشتند بهشون بگم نخیر کور خواندید مجاهدین به‌خاطر خلقشون به‌خاطر آزادی وطنشون همه دردها را تحمل کردند.

ملیحه ـ کانادا ـ ۵هزار دلار کانادا

به امید اون روز فرخنده که مردم ایران از سیمای شما شاهد ورود خواهر مریم و برادر مسعود به ایران خونین ایران خونین ولی سربلند سربلند چون دماوند باشند.

ملیکا ـ تهران

خواستم بگویم من به‌عنوان یک کانون شورشی دیروز در مقابل زندان مخوف گوهردشت حضور داشتم. مادر محمد قبادلو هم حضور داشت. دیدنش رفتم در آغوشش گرفتم و گفتم مادر، فرزند تو یک قهرمانه که داره با ضحاک خون آشام زمان خامنه‌ای ملعون می‌جنگه. همان‌طور که خواهر مریم گفت خون این شهیدان قهرمان در رگ‌های میلیون‌ها جوان در سراسر ایران جاری است که عزم جزم کرده‌اند خامنه‌ای خون‌آشام و امپراطوری جهل و جنایتش را به زیر بکشند.

لطفا به اشتراک بگذارید: