وزیر خارجه رئیسی جلاد ـ بورل و وزیر خارجه سوئد اطمینان دادند که چنین چیزی در دستور کار نیست

وزیر خارجه رئیسی جلاد:مجدداً با آقای بورل و هم‌چنین با وزیر خارجه سوئد که رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا هست صحبت کردم. اطمینان دادند که چنین چیزی در دستور کار شورای وزیران نخواهد بود.

 حسنیه سادات شبیری خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما: چند ماهی هست که ما شاهد این هستیم که اقدامات برخی از کشورهای غربی علیه ایران شدت گرفته و به‌نظر می‌رسه که زنجیره آخر این اقدامات قرار دادن اسم سپاه در لیست گروه‌های به‌اصطلاح تروریستی هست البته این مصوبه پارلمان اروپا هست و ظاهراً ضمانت اجرا هم نداره فکر می‌کنید نتیجه این اقدام چی بشه؟ و هدف اون را چی می‌دانید؟

امیر عبداللهیان: هدفشان این بود که آثار سیاسی و روانی‌اش را مشاهده بکنند البته من بلافاصله در اثنای این اقدامات مجدداً با آقای بورل و همچین با وزیر خارجه سوئد که رئیس دوره‌ای اتحادیه اروپا هست صحبت کردم و هشدار دادم نسبت به اون اطمینان دادند که چنین چیزی در دستور کار شورای وزیران نخواهد بود و ما می‌دانیم سپاه یک نهاد و مجموعه حاکمیتی در جمهوری اسلامی ایران هست اما خب به‌طور طبیعی هر اتفاقی هم ممکنه بیفته در تصمیمات اینها ما نمی‌تونیم خیلی به این گفتگوها اعتماد کاملی را داشته باشیم.

پیام شماره ۱۲ ارتش آزادیبخش ـ ۲۲فروردین ۹۸

تا سپاه جنگ و جنایت هست، ظلمت آخوندی و ولایت فقیه هم برقرار است. باید با آن جنگید. بدون جنگ ساقط نمی‌شود. استراتژی ارتش آزادیبخش ملی از آغاز بر همین پایه بنا شده و کانونهای شورشی در همین مسیر هستند.

در اطلاعیه شماره ۱۰ گفتیم که:

«پاسخ واقعی و ضروری و حقیقی در جنگ صد برابر و شورشگری حداکثر، بوده و هست و خواهد بود.

آنقدر که از طریق کانونهای شورشی به ارتش آزادیبخش ملی اعتلاء یابد و سپاه دشمن ضدبشر را در هم بکوبد».

خامنه‌ای از سال‌ها پیش می‌گفت «سپاه و بسیج مطمئن‌ترین حافظ امنیت» رژیم است (۲۸ اسفند ۷۸). چنگ انداختن سپاه پاسداران بر بخش اعظم اقتصاد ایران نیز برای تحکیم موقعیت آن است. آن‌قدر که یک مقام آمریکایی گفت: «اگر شما در ایران معامله تجاری بکنید دانسته یا ندانسته با سپاه سر و کار دارید» (الیوت آبرامز- ۲۸ اردیبهشت۹۶).

از این‌جا به روشنی می‌توان فهمید کسانی که از لیست‌گذاری پاسداران نگران و دلواپس هستند و بر سر و روی خود می‌کوبند، بالفعل و به درجات همین رژیم را پاس می‌دارند و در زمرهٴ پاسداران همین رژیم قرار دارند.

آلترناتیو سازان مجازی هم که کاری ندارند چگونه باید سپاه پاسداران را واژگون و رژیم ولایت را سرنگون نمود، سخت به بیراهه می‌روند. به‌خصوص که پس از ۴۰سال و این‌همه رزم و رنج، تعمیق و تکامل مبارزه رهائی‌بخش و انکشاف مبارزه طبقاتی (علیه بهره‌کشی) جایی برای ظهور یک خمینی یا شبه‌خمینی دیگر باقی نگذاشته و «همه با هم» باسمه‌ای موضوعیت ندارد.

اما در جبهه خلق و سرنگونی، تحریم رژیم و لیست گذاری سپاهش البته لازم و بسیار مفید و مؤثر است. به شرط این‌که با اتکا به خود، با کانون شورشی و با ارتش آزادی، آنرا در خیابانها و شهرهای این میهن، هم‌چون کاوهٔ آهنگر به پتکی سنگین و گرزی آتشین بر فرق ضحاک زمان و مزدوران آن ارتقا دهیم. با برانگیختن مردم به‌جان آمده به برخاستن و قیام و حق‌طلبی به هر قیمت. چرا که حق و آزادی را به رایگان نمی‌دهند. باید بر اساس ”کس نخارد“ قیمت آن را به تمام و کمال پرداخت و از حلقوم حق ستیزان و آزادی‌کُشان بیرون کشید.

لطفا به اشتراک بگذارید: